Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Andor nedir? Yine yeni bir geri sayım.

Andor nedir? Yine yeni bir geri sayım.
 

İnternette gezinirken bir arkadaşımın profilinde rastladım. Merakla o da benim gibi sordu, nedir bu Andor? Gizemli bir müzik ile sadece geri sayım sayacının olduğu bir internet sitesi. Daha önce dünyada yüzbinlerin beklediği bir geri sayım olmuştu. İlluminati'nin sitesinde olan bu geri sayımı son saniyelerde beklememize rağmen sayaç bittiğinde bir süre daha beklememizi gerektirecek yeni bir sayaç ortaya çıkmıştı ve insanlar "eeehh ama bu neydi şimdi?" gibi bir yorum yapmışlardı. Yani biraz fasarya çıkmıştı.

Peki bu Andor nedir? Sayaçta verilen 12.12.2012 tarihinde gerçekleşecek olan şey nedir? Maya takvimiyle mi alakalı, Sümerler ile mi? Bu sayaç sıfırlandığı zaman sonuç ne olacak? Bunlar internette yavaş yavaş yayılan birer merak konusu olmakta. Dünya'nın var oluşu ve sonuçları ile alakalı bir sayaç mı bu? Bunu düzenleyenler kim ve bu işin başında kimler var? Günlerdir internet üzerinde araştırmama rağmen Andor ile ilgili bulduğum tek şey bu sayacın geriye sardığı bir site. Dünyevi oluşumlarla alakalı bir yeni olay mı zuhur edecek? Tahayyul edemeyeceğimiz yeni bir olay mı başlayacak yoksa? Ya da dini bir şey olabilir mi? Hepsinin cevabı için sayacın sıfırlanması beklememiz gerekiyor. Bana sorarsanız Andor birşeyleri yok edip yeni bir şeyleri başlatan bir durum olacak. Ama nasıl?

Siteyi takipte kalalım derim ben, bu tip gizemli olayların yaşanması için 2012 çok da müsait bir yıl. Milyonlarca yıl önceki takvimler, bu sene illuminati sayacının sıfırlanması. Bir şeyler bize haber gönderiyor. Hep birlikte izleyelim...

www.andor12.com

Sayaç burada. Umarım bu şey her neyse, bizi insan olmaya davet eder...

 
Toplam blog
: 5
: 438
Kayıt tarihi
: 24.07.12
 
 

21 yaşımdayım ve henüz ölmeden devam ettiğim hayatımın, 3 yılında Gazetecilik eğitimi aldım ve ha..