Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '09

 
Kategori
Müzik
 

Anemi&Yaşar KURT

Anemi&Yaşar KURT
 

Konunun tam da burasında gel de Körfez Güzeli’ni anma... Cem Adrian konserine giderken, “Hadi anneme gidelim de çay içelim” diye tutturmuştu da konserde benden çok eğlenmişti.

Dün sabah yürüyüşten dönerken Yaşar Kurt’un bugün 20.30 da İstanbul Kartal’da, Kartal Meydanı’nda konseri olduğunu öğrendim. Akşam “Anemi” grubu da varmış.

Yaşar Kurt’a iftardan sonra geleceğimizi söyledim. Kuliste görüşebilmeyi umuyorum... Bir röportaj işimiz vardı ama benim taşınma telaşımdan ertelendi. İlk fırsatta o röportajı da istiyorum.

Mert akşam için çok hevesli. 2007 yılında İzmir’de 25 grup arasından, “Ters Köşe” isimli müzik grubuyla yarışmada 2. olmuşlardı. Katıldıkları şarkı da, Yaşar Kurt’un “Korku” isimli şarkısıydı. Sonrasında da idolüyle tanışınca Mert’te bir keyif bir keyif sormayın gitsin... Ehhh benim de keyfime diyecek yok yani. Harika bir konser bizi bekliyor.

Körfez Güzeli, hadi kop gel akşama. Hem, “Anemi” hem, “Yaşar Kurt”

Daha ne diyeyim ben sana...

Dönüşte söz, sana çay bile demlerim. Çaydan hiç hoşlanmadığımı da bilirsin... Çay yapmayı da sevmem, içmeyi de sevmem, seveni de sevmem ve sana çay demleyeceğim. O kadar diyorum yani!

Dönüşte de maceralarımızı yazardım. Yine yazacağım ama sensiz ne kadar tat verir bilmem:(

Körfez Güzeli&Esma konserde... Ayşegül serisi gibi...

Ve işte o şarkı...

Korkuyorum anne, al beni içine
Alışamadım ben anne, al beni yine
Büyüdüm anne, evler büyüdü
Büyüdü pabuçlar, yollar büyüdü

Orduya istiyorlar, savaş çıkar diyorlar
Silah veriyorlar anne, bana öldür diyorlar
Yat diyorlar anne, Kalk diyorlar!
Beynimi yiyorlar anne... beynimi yiyorlar

Kapat televizyonu anne, seni de kandırıyorlar
Kapat televizyonu anne, senide kandırıyorlar

Oyunu verme anne!
Oyunu verme anne!
Oyuna gelme anne!

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..