Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Angelina istesin yeter

Angelina istesin yeter
 

IPI, Uluslar arası Basın Enstitüsü, röportajında, kürt açılımı hakkında söylediklerinden dolayı, Hülya Avşar hakkında, Savcılığın, soruşturma açma istemini eleştirmiş ve derhal durdurulmasını talep etmiş, IPI, nın, ipleri gerilmiş. Durun bakalım. Daha ortada bir şey yok. Asıl ortada olana bakmalısınız, Ergenekon davasında, gazeteciler içerde yatıyor. Neden yattıklarını bile bilmeden yatıyorlar. Önce yatıyorlar, iddianame arkadan geliyor. Bunlara hiç sesiniz çıkmıyor. Uluslararası kamu oyunu, bu konuda aydınlatmıyorsunuz. İpin ucundan tutmuyorsunuz. Böyle IPI cilik olmaz.

ABDli artiz, Kostner, açılımı desteklediğini söylemiş. Nerden duymuş, kim anlatmış, açılım ne, neye açılıyoruz, daha, biz bir şey bilmiyoruz, adam ta Amerikalardan destek gönderiyor. Açılım, film mi oluyor. Senaryosu yazıldı, baş rol, Kostnere mi verildi. Senaryo da neler var, Apo yu kim oynayacak? Vallah çok merak ettim. Bu artiz kısmı, açılımı destekliyor. Sezen Aksu, Bülent Ersoy, Hülya Avşar, İbrahim Tatlıses, Kevin Kostner, Fatih Ürek ve Kuşum Aydın, henüz fikir beyan etmemişler. Ayrıca, Brad Pitt, Julia Roberts, Madonna, ne diyecek?
Ben en çok, Angelina Jolıe yi merak ediyorum. O, muhteşem dudaklardan dökülecek sözler önemli. Hiç bir savcı, ona soruşturma açamaz. O, ne derse kabulüm. Yeterki o istesin, ben de açılırım.

Son Osmanlı, Ertuğrul Osmanoğlu vefat etti. Son Osmanlı, kalabalık bir cemaat tarafından, son yolculuğa uğurlanırken, cenaze, cüppeli ve sarıklıların şovuna dönüştü. Bildiğim kadarı ile, Ertuğrul Osmanoğlu, Cumhuriyetten ve laiklikten yana, çağdaş ve medeni bir beyefendiydi. Sade ve gösterişten uzak, bir hayat yaşamıştı. O halde, cenazesine, cumhuriyet ve laiklikle arası hiç de iyi olmayan, sarıklı ve cüppeli zevat, neden bu kadar ilgi gösterdi, anlayamadım. Ölen, son halife miydi yoksa? Ölürsem, benim cenazemden uzak durun.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..