Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '11

 
Kategori
Güncel
 

Angelina Jolie Güzel Ülkeme geliyor

Angelina Jolie Güzel Ülkeme geliyor
 

Memleketimiz, Hatay’a ünlü oyuncu Angelina Jolie'nin geleceği haberiyle dünya medyasının ilgi odağı oldu.

Kentteki otellerde boş oda kalmamış.

Bugün haberler de izliyorum, vatandaşlara Angelina Jolie’i tanıyıp tanımadıklarını soruyorlar. Ülkemin insanı, zannediyorum, ismini ilk defa duyuyor, ama hiç bozuntuya vermiyor, “tanıyorum, gelsin gelsin tabiî ki iyi olur, onun için, ziyaretinin iyi geçmesi için elimizden gelen her şeyi yaparız” diyordu.

“Aferin” dedim içimden.

Yurdum insanı böyle misafirperver olur.

Bir de Angelina Jolie geliyor diye dünya basını da bölgeye akın etmiş.

Vay anam vay.

Ama baktım da, Milliyet Blog, da Angelina Jolie’nin gelişi hakkında blog yayınlanmamışç

Üzüldüm.

Ve de kolları sıvayıp bu bloğu yazdım.

Tüm medya bu olayı yazarken, bu sitede yazılmaması bir eksiklik olabilir.

İlgilenen bloggerlar, Angelina Jolie, 17 Haziran günü öğleden sonra Hatay'da olacak.

Geçici çadır kentlerde konaklayan Suriyelilere maddi ve manevi destekte bulunacakmış.

Ne iyi insanmış.

Hayranlarının da Jolie'yi görmek için Hatay'a gelmesi olasılığına karşı Emniyet Müdürlüğü'nün özel önlem alacakmış.

Nasıl bir ziyarettir anlamadım.

Gelsin bakalım, hoş gelsin, bakalım eler olacak, her birlikte göreceğiz.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..