Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Angelina Jolie'nin karaciğeri iflas etmiş! Ben de sıraya girdim!

Angelina Jolie'nin karaciğeri iflas etmiş! Ben de sıraya girdim!
 

Suriyeli muhaliflerin dostu, Dahiliye Nazırımızın hayranlık duyduğu, toplum olarak çok sevdiğimiz Angelina Jolie meğer hastaymış!

Meğer dâhiliye Nazırımız, onun önünde taklalar atıp, gülücükler savururken, sırf onun hastalığını unutturmak için çabalıyormuş!

Ben nereden bilirdim böylesine güzel, böylesine alımlı, böylesine iyiliksever bir kadının hasta olduğunu?

Evet, bizim Angelina Jolie’nin karaciğerinin iflas ettiğine dair kuvvetli söylemler var.

Angelina Jolie’nin Karaciğerinden hasta olduğu iddiaları üzerine toplum olarak hastaneyi arayıp, “Jolie’ye karaciğerimi bağışlamak istiyorum” demişiz.

Benim de yeni haberim olduğu için hemen telefona sarılıp, kuyruğa girmek istedim. Ancak hastane santralı kilitlendiği için ulaşamadım!

Telefonun başında bekliyorum. Bir boşluk bulur bulmaz hemen kaydımı yaptırıp, Angelina Jolie’ye karaciğerimden parça vereceğim.

Angelina Jolie kim mi?

Ünlü bir Hollywood yıldızı!

Suriyeli mültecilerin dostu!

Hatırlamadınız mı?

 Hani gazetelerin sayfalarını üç dört gün süsleyen birisi!

Angelina Jolie’nin, Türkiye ziyareti sırasında ünlü cerrah Prof. Dr. Yaman Tokat’a raporlarını gösterip, “Kurtarın beni” dediğini gazeteler çarşaf çarşaf yazdı.

Zaten bu yüzden çok sayıda vatandaş Prof. Dr.Yaman Tokat’ın çalıştığı hastaneyi arayarak, “Jolie’ye karaciğerimi bağışlamak istiyorum” demiş ya.

Sizi bir süre öncesine doğru yola çıkarıp, Angelina Jolie’nin Gaziantep ve Kilis’teki kamplarda kalan Suriyeli göçmenleri ziyaret ettiğini hatırlatmak isterim.

Yine mi hatırlamadınız?

Yuh olsun size diyorum…

O zaman tarih de verelim.  

Angelina Jolie 13 Eylül’de Türkiye’ye geldi ve o kampları ziyaret etti.

Ardından Cumhurbaşkanı, Başbakan ve Dâhiliye Nazırımız İdris Naim Şahin’i ziyaret etti.

Hani Dâhiliye Nazırımız İdris Naim Bey, önünde diz çökerek serenat yapmıştı!

Hatırladınız mı?

Tamam işte o!..

Zavallı Angelina Jolie’nin Hepatit-C yüzünden karaciğeri iflas etmiş!

İşte bu yüzden telefonun başından ayrılamıyorum. Hemen hastaneye ismimi yazdırıp, gerekli testleri yaptırarak, uyum sağlanırsa, karaciğerimin bir kısmını Angelina Jolie’ye vereceğim.

Şimdiden büyük yıldız Angelina Jolie geçmiş olsun diyor, sevenlerine sabırlar diliyorum…

 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..