Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Magazin
 

Angelina ve Brad

Angelina ve Brad
 

Angeline ve Brad çifti, uyum içindeler, ikisi de sevilen ve

Hayran kitlesi çok olan güzel bir çift, yaptıkları yardımlarla, evlat edinmeleriyle

Örnek temsil ediyorlar, bir de kendi bebişleri oldu, çok tatlı kızları var, Allah anne ve

babasına bağışlasın diyelim, evlat edinmeleri, mutluluk verici ve fedakarlık, sevgi, emek ister

ve Brad çiftinin de vereceğine inanıyorum, fakat benim düşündüğüm çocuklar büyüdüğün de

problem çıkma olasılığı, bir tanesi öz çocuk, diğerleri evlatlık ,

hem maddi hem manevi problem yaşanabilir diye düşünüyorum.

Çocuklar büyüdükleri zaman durumu öğreneceklerdir, umarım sorunlara vesile olmaz.

Evlat edinilenler ve kendi çocukları arsında özdü gibi sorunlar yaşamasınlar,

Anne ve baba bunalara fırsat vermez diye düşünüyorum ve diliyorum. Şimdi siz

Ayy.. Mavi ruh sanane diye düşünebilirsiniz, belki haklısınız ama bu çifti

Takip ediyorum magazinden ve evlat edinmeye devam edeceklermiş, tabii etsinler

Aslında doğrumu yanlış mı yapıyorlar bilemiyorum siz ne dersiniz ?

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..