Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '15

 
Kategori
Edebiyat
 

Anka Su: Çaresizlik nedir bilir misin?

Anka Su: Çaresizlik nedir bilir misin?
 

I.

Sen çaresizlik nedir bilir misin?

Çaresizlik, sevdiğin ölümle, yaşam arasında iken, senin hiçbir şey yapamamamdır

Çaresizlik, o orada yalnız başına ölürken, senin onun yanına gidememendir

Çaresizlik, senin ona bir elveda bile diyememendir.

II.

Yıkılan bir şeyin üstüne

Enkazını kaldırmadan, asla yeni bir şey kuramazsın

Bazen gitmek, elinde kalan son umuttur

Yeniden sıfırdan başlayabilmek için

Bana geleceksen ya kalbinle gel ya da hiç gelme.

III.

Bir mum yak kalbinin en derin karanlığına

Oradaki aydınlığın, hiç sönmeyecek tek ışığın ben olayım

Biliyorum verebileceğinden fazlasını istiyorum

İnan azı da ben kabul edemiyorum.

IV.

Hayatımdaki bütün insanlara söylüyorum

Benim deli yüreğime verdiğiniz değer kadarsınız

Ne eksik, ne fazla, bunu asla unutmayın.

V.

Son nefesine kadar beni sevdiğini biliyorum artık

Ama bu sevgiyi hak edecek ne yaptım onu bilmiyorum

VI.

Kadere inanmıyorsun biliyorum

Ama en zor gününde seninle tanışmam bir kader

Ben gideceğin yolda sana destek olmaya çalışırken

Sen de beni kaybolduğum karanlıkta bulup aydınlığa çıkmama yardım edeceksin

Kaderde öyle yazıyor.

 

Benim kim olduğumu merak edenler için:

Ben aşkın en deli haliyim

Kısaca ben deli aşkım

Anka Su

 
Toplam blog
: 570
: 1034
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

1974'te H.Ü. Sosyoloji ve İdare Bölümü'nü yüksek lisans tezi ile bitirdim. 1976 yılında yapımcı y..