Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ankara bu yalandan kurtulmalı artık

Ankara bu yalandan kurtulmalı artık
 

Gökçek’in Ankara Sevgisinin Kaynağı, anlaşıldı. Gökçek sinirleniyor, terliyor hitabı söyle gelişiyor; “ sevgili kardeşimmm.” İpliğin pazara bir kez daha çıkmış bir başkan. Kılıçdaroğlu İzmir’de doğalgaz sayaçlarının 50 dolar Ankara’da ise 150 dolara mal edildiğini ifade etti; açıkçası bu konu hakkında bilgi sahibi değildim. Üstelik Ankara’da doğalgaz tüketicisi; kullanıcı sayısı İzmir'e göre daha yüksek, bu nedenle dahi maliyetin düşük olması gerekir.

150 dolara edinilen bir malın, bir özel şirket aracılığı ile ve 300 dolara neden satıldığı sorusuna, Gökçek aradaki farkı Ankara'lıya yatırıma dönüştürüyorum diye muallak bir şekilde cevapladı.

Kamu hizmeti; belediye hizmeti bizim vergilerimizle finanse ediliyor ve verimli kullanılararak, hesabı verilerek, vatandaşlar arasında fark gözetmeden hizmete dönüştürülmesi gereken kaynaklar.

Kılıçdaroğlu, Gökçek yönetiminin verdiği enerji hizmetleri üzerinden milyonlarca dolar kaynak aktardığını ileri sürdü; tek açıklama “ben o 150 dolar farkı yatırıma dönüştürdüm”; şeklinde oldu, nerde hangi firmalar aracılığıyla bunun açıklanması gerekir.

Ankara'da kartlı doğal gaz sayaçları ve su sayaçlarının sadece fiyatı belirlenir siz o fiyatı ödersiniz, getirir evinize bağlarlar, size de kart verirler, sayaçların hepsi tek tiptir ve bu hizmeti tek bir firma verir, tekelci bir süreç hakimdir. Birde bu saatlere yalnış işleyen bir program yüklersin fazla tahsilat olur. Bu bir kaza mıdır kasıt mı vardır?
Burada adalet mekanizması, denetim kurumları ne yapar, EPDK ne yapar, bu ülkede adaleti, hakkı, hangi güç gözetir. Muhalefet yerel seçimler sözkonusu olmasa idi ne zaman görevini yapacaktı.

Bir malı alıp fahiş fiyatla şirketlerin aracılıyla sattırıp şehre yatırım yapıyorum diye açıkladığın zaman sadece rant dağıtım mekanizmanı teşhir etmiş oluyorsun, bu senin kömürle, makarna ile, ramazan çadırları ile yaptığın gösterilerin kaynağını da açık ediyor. Şehrini yönettiğin insanların bir cebinden okkayla alıp, öbür cebine tane ile koyuyorsun. Bu şehir ve insanları daha kaliteli bir hayatı hak ediyor burası bu ülkenin başkenti.

Bizim vergilerimizle işlettiğin otobüsleri bayramda ücretsiz kullandırırken kimi kandırıyorsun, bunu yaparken bir de tüm reklam panolarını yine bizim vergilerimizi harcayarak donatıyorsun “Ankara bayramda Otobüsler ücretsiz.” !!

Ankara’yı aptal yerine koymak bu yaptığın. Başbakanla açılışını yaptığın köprülerde dahi hala çalışmalar devam ediyor; merak eden Ayaş yoluna baksın. Kendi başkanına bile bitmemiş köprüleri açtıran bir belediye başkanı.

Bir belediye kamu kurumlarından, üniversiteden, 800 bin insandan nasıl fazla tahsilat yapar?

Şehri otobana çevirdin parklarımızı yok ettin, ben sıhhıye de ıhlamurlu parkımı istiyorum yaya bölgesine dönüştürülmüş bir Kızılay istiyorum, ben kapımın önüne otoban istemiyorum Ankara'yı üniversite, kültür ve sanat başkenti haline getirmek için çalışan bir başkan istiyorum.

Ben yaşadığım kenttin böyle bir belediye başkanı olduğu için bir kez daha utandım, CHP’ye oy vermeden Karayalçın’a oy vereceğim!

Çarşafa oy vermeden Karayalçın’a oy vereceğim diyen sevgili Ayla, ile Şükran gibi, ya da partiye değil adaya oy verelim diyen sevgili Zeki ve Filiz gibi.. Ya da sadece sevdiği için Karayalçına oy veren annem gibi, hatta onu sandığa ben götüreceğim. CHP’yi ve Baykal’ı görmeden Karayalçın diyeceğim.

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..