Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '10

 
Kategori
Blog
 

Ankara'da blog akşamı...

Ankara'da blog akşamı...
 

Ahmet Balcı’nın Ankara’ya geleceğini öğrenince küçük çaplı bir buluşma gerçekleştirmek kaçınılmazdı.

Yeşilsoğan ile telefonda görüştüm. Kendimi Balcı ile saat altı gibi buluşmaya ayarlarken telefonum oyunbozanlık etti. Arada Yeşilsoğan, Arif aradı ama telefonum mızıkçılık ettiği için iletişim kurmak bayağı zor oldu. Neyse ki Sakarya’da bir telefoncu bulup yıldırım hızı ile sorunu çözdüm.

Arif bey aradı. Kocatepe otoparkında buluştuk. Biraz sonra Mesut Bey geldi. Ankara’da seçenek çok şimdilik. Kısa bir görüş paylaşımından sonra, meşhur Tavukçu’da akşamı geçirmeye karar verdik.

Yemekler, mezeler söylendi. Bilenler bilir ben hayatta içmem, hele yenirakı, olacak iş değil! Blog dostluğu hatırına ben taze üzüm yiyerek eşlik etim arkadaşlara…

Dört blogger ile başladığımız sohbete Yeşilsoğan, Mudo, Haluk Seki, Yıldız hanım derken sekiz kişi ile devam ettik.

Hoş bir Ankara akşamında güzel insanlarla bir arada olmaktan mutluluk duydum.

Balcı “Ankara Buluşması 1” diye yazmaya başladığına göre daha çok yazı çıkaracak anlaşılan.

Ben pes diyorum işin en başında, zaten taze üzüm yemekten bitap düşmüştüm, pek bir şeyde anımsamıyorum desem yeridir. İyi ki geldin Balcı, Ankara seni özleyecek…

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..