Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Ankara
 

Ankara da öldüm oğul

Ankara Da Öldüm Oğul

Sorma halimi askerim

Bahar iken soldum oğul

Ben bu derdi çekerim ya

Yaşar iken öldüm oğul

Yandım oğul kandım oğul

Yanardağdım söndüm oğul

İnsanlık hüküm giyeli

Ankara da öldüm oğul

ODTÜ de tuzak kurdular

Yasayla boynum vurdular

Umut dalımı kırdılar

Ben yarınsız kaldım oğul

Yoksulun vatanı yokmuş

Zulüm reva baskı hakmış

Vurguni ozanı yakmış

Gönül sazı çaldım oğul

Yandım oğul kandım oğul

Yanardağdım söndüm oğul

İnsanlık hüküm giyeli

Ankara da öldüm oğul

Ankarad Öldüm Oğul Müzik için alttaki Lingi tıklayın

http://video.eksenim.mynet.com

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..