Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Ankara’dan Tarkan geçti.

Ankara’dan Tarkan geçti.
 

Konserden bir resim. Ancak bu kadar çekebildim.


Rüya gibi bir gece. Büyüleyici bir ses mega star Tarkan.

Tarkan’ı anlatmaya kelimeler yetmeyecek sanırım. Şarkı söyleyişi, duruşu, dans edişi, gülümseyişi, konuşması, kısaca sahne performansı mükemmel. 27/08/2008 akşamı hayranlarının ruhunu okşayan sesi tüm Ankara’yı sardı. Onu dinlerken herkesin içi kıpırdıyor, herkes deli gibi dans ediyor.

Serin bir Ağustos akşamında eve dönerken Ankamall alışveriş merkezi önüne kurulan konser alanı ve konsere girmek için sıraya gire insanlar dikkatimi çekiyor. Tarkan konserinin olduğunu hatırlıyorum. 'Aman Tanrım nasıl olduda unuttum ben' deyip. Büyük bir heyecanla eve gidiyorum.

Eşim 'Benim halı saha maçım var. Maçtan sonra konsere gideriz ' diyor. Ben bu arada çok sinirleniyorum.

Tarkan bu ya başkası değil ki konsere geç gideyim. Bir sürü kapris, surat ve halı saha maçı iptal oluyor.

Çınar Hadi anne taykanın konseyine gidelim.

Ben: Siz gidin ben gelmiyorum.

Çınar : Yaaaa Anne nolursun taykan anne.

Ben: İyi tamam hadi gidelim.

Aslında eşime ne kadar kapris atsamda ona kocaman bir teşekkür borçluyum çünkü berebar gitiğimiz beşinci tarkan konserinde de beni yanlız bırakmadı.

Çınar’da benim gibi tam bir Tarkan manyağı. Tarkan gibi şarkı söyleyip, onun gibi dans etmeye çalışıyor. Yaklaşık 1 ay öncesinde bile 'Ben taykanın konseyine gidecem, onu çok öpecem diye sayıklıyor ' çocuk.

Hamileyken yürüyüş yaparken müzik dinlerdim. Bir kulaklık bende bir kulaklık karnımın üstünde olurdu. Çınar’da tarkan dinlesin diye. Çınar Tarkanı keşfettikten sonra ellerimi açıp dua ettim. Allahım şükürler olsun sana Çınar’da Tarkanı çok seviyor diye.

Eşim, ben, Çınar ve halası arabaya bindiğimiz gibi konser alanındayız ama biletimiz yok. Normalde Tarkan'nın hemen hemen tüm konserlerine giden ben aylar öncesinden bilet alırken bu sefer, konserde satıyorlardır bileti oradan alırım düşüncesiyle almamıştım.

Konser henüz başlamadığı için alışveriş merkezini dolaşalım dedik bir kaç kitap baktıktan sonra dışarı çıktık. Bide ne göreyim Aman allahım Mega star sahnede. Kızıyorum eşime bak saat 22:00 da başlıyacak demiştin birinci şarkıyı karçırdık bile.

Bu arada koştuğumu koşarken de dans ettiğimi fark ediyorum. Çınarı falan unuttup deli gibi giriş kapısına koşuyorum.

Görümcem arkamdan bağırıyor. Zilli dur bi gebertirim seni. Tabi beni hiç böyle görmemiş.

Tarkan bir başkadır benim için ben onu 14 yaşımdan beri takip ediyorum. Ankaradaki bir konseri hariç tüm konserlerine gitmişim. 8 aylık hamileyken bile sandalye üzerinde dans ederek Tarkan konseri izlemişim. Hiç bu heyacanı oğluma yaşatmazmıyım. Kendim için değil yani. Şuanda bile tarkan dinliyorum ona olan sevgi mi düşünün artık.

Tarkan söyledikçe ben coştum. Dans ettim, bağıra bağıra şarkı söyledim. Tarkan 'Hadi Ankara göbek atalım tüm dertlerimizi unutalım, salın kendinizi 'derken tüm konser alınındaki herkesin dans ettiğini farkettim. Yaşlı bir teyze gözüme takıldı. Salına salına kuzu kuzu'yu söylüyordu. Evet işte bende ne kadar yaşlanırsam yaşlanayım aynen bu teyze gibi Tarkan dinliyecektim.

Herşey çok güzel ama konser çok kalabalık değil. Maçlar olduğu için konsere katılım çok azdı. Tarkan bile maçlara rağmen konserine gittiğimiz için teşekkür etti. Belki bu katılımın az olmasının sebebi Tarkan’nın konserlerin alışıla gelmiş türde olmasından, herhangi bir değişiklik yapmadan senelerdir aynı şarkıları söylemesinde de kaynaklı olabilir. Tüm hayranları onu çok seviyor ama değişiklik yapıp kendisini yenilemesinde fayda var diye düşünüyorum.

Tarkan 'Ankara sizi çok sakin gördüm ta İstanbullardan geldim beni özlemediniz mi?

Özledimmmmmmm derken enseme bir tokat yiyorum. Eşim neluyor be?

Amaaaaaaaaan diyorum ve Tarkan ile coşmaya devam ediyorum.

Çınar yüksek sesten biraz şaşkın durumda olduğundan ve eski şarkıları çok iyi bilmediğinden dolayı hep kucağımızda dans etti.
Konserin bitimine yakın Tarkan bağırıyor 'Son iki şarkı ankara hadi coşalım' diyor. Şeytan azapta çalıyor zıplayın, zıplayın deli gibi zıplıyoruz. Ses çıkmıyor artık çünkü sesim kısılmış.

Son şarkı çalarken eşim 'Hadi çıkıyoruz, kalabalığa kalmayalım diyor. Ama Çınar’ın şarkısını söylemedi diyorum. Kemal 'Hadi Başak' diyor ve konserden çıkıyoruz ama demir parmaklıklar arasından Tarkanı izlemeye devam ediyorum.

Tarkan klasiği önce sahneden ayrılır, konser bitti der ama kimse konserden çıkmaz birdaha, birdaha diye bağırır ve Tarkan sahneye geri döner iki şarkı daha söyler.

Son şarkı Çok seviyorum hemde çok. Çınar kendini yere atıyor ve dans etmeye başlıyor. Bu şarkıdan sonra konser bitiyor ve Tarkan sahneden inerken ben ona bir kaç metre uzaktan bağırıyorum

Tarkaaaaaaaaaaaaaan, Tarkaaaaaaaaaaaan

Bu arada eşim bağrıyor. 'Seni boşıyacağım Başaaaaaaaaaak'

Ben devam ediyorum. Tarkaaaaaaaaaan seni seviyorum, hoşcakal...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..