Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '19

 
Kategori
Kitap
 

Ankara Kitap Fuarı İzlenimlerim...

Kitap Fuarına yazar olarak katıldım ve kitaplarımı imzaladım. İşte yazar gözüyle kitap fuarından izlenimlerim:

Açıkça fuarın ATO Congresium’da yapılması çok olumlu. Neden derseniz? Atatürk Kültür Merkezi bu iş için çok yetersiz. Üstelik  biçimsiz dış görünümü, genişliği ve büyüklüğü göz önüne alındığında sadece ama sadece büyük kitap fuarı organizasyonu için değil burada gerçekleştirilen birçok önemli fuara da zevksizlik hissi veriyor. Sözün özü, ATO Congresium’un, yeni, modern ve elit görüntüsüyle böylesine büyük çaplı uluslararası bir kitap fuarına ev sahipliği yapması beni çok mutlu etti diyebilirim. Her yer tertemiz, geniş, ferah. Rahatlıkla kitap seçimi yapabiliyorsunuz. Fuar kargaşasından ziyade belli bir tertip, düzen içinde önemli yayınevlerinin açtıkları kitap stantları arasında kitaplara bakmanın, satın almanın, başbaşa kalmanın keyfini, heyecanını yaşıyorsunuz. Ne de güzeldir ki, bir yandan da klasik müzik eşliğinde yürüyor, kitapların evrensel dünyalarını hakikatin araladığı ışıklı açık kapıdan adımınızı atarak, gizemli bir gezgin gibi keşfe çıkıyor; tatmin duygusunun zirvesine varıyorsunuz.

Yayınevlerine gelince: Bu kitap fuarına daha önceden katılan yayınevlerinin yanında yeni katılım gösteren yayınevlerinin stant açtıklarını görmekte ayrı bir keyif vesilesi oldu. Benim için ayrıca kitap fiyatlarında fuarda da hatırı sayılır oranlarda fiyat indirimlerine gidilmiş. Genellikle kitap indirimleri %30 - %40 aralığında.

Bendeniz de kitap fuarının 3. Gününde Pazar günü Cinius Yayınları standında yayına çıkan 2. kitabımı 16:00 – 18:00 saatleri arasında okuyucular için imzaladım. Ayrıca kitap fuarından 10 tane kitabı sadece ben aldım, ailemin aldıklarını saymıyorum bile. Bir dahaki gelişimde aldıklarımın sayısını arttıracağım. Kendime söz verdim.

Klasiklerden almadan olmazdı. O yüzden MEB onaylı yüz temel eserin özetinden oluşan derleme kitabı ilk önce aldım.

 Sineklerin Tanrısı’nı çok merak ettiğim için aldım.

Gerçekten sağlığa çok önem verdiğim ve bu konuda bilinen hassasiyetimden dolayı Doktorum Yanımda'yı aldım.

Şimdiye kadar almadığım için hayıflandığım Satranç ve Bülbülü Öldürmek'i aldım.

Son olarak da kitaplarımı imzaladığım Meslektaşım Yılmaz Özdil'den yeni çıkan Mustafa Kemal Atatürk kitabını imzalı aldım...

Fuarı genel olarak beğendim, yeterince kalabalıktı bence. Pazar günü olan kitap imza günümde de  yoğun bir kalabalık vardı. Kitap fuarında ilerleyen günlerde kalabalığın daha da artacağını sanıyorum çünkü görmeyi istediğiniz sürpriz isimler fuara katılmaya etti.. Bugün fuarın son günü akşam saat 22.00’de sona erecek. Mutlaka uğrayın derim.

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..