Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ankara mahalle düğünleri

Ankara mahalle düğünleri
 

http://www.nato.hacettepe.edu.tr/nato/Nato/ankara.jpg


Yıllar önce bir oğlanla bir kız birbirlerini çok sevmişler ve evlenmek istemişler. Ama evlenecek paraları yokmuş. O yüzden Ankara’da bir mahallede almışlar evlerindeki tahta sandalyeleri dizmişler. Sonra evden radyolarını almışlar açmışlar son sese. Gerçi mahalleli pek sevinmemiş bu işe ama gençlerin sevincine diyecek yokmuş. Açmışlar telefonu arkadaşlarına böylece mahalle düğünleri başlamış.

Ankara mahalle düğünlerinde genellikle “Ankara Havası” çalınır. Dans edilir, oynanır. Ama bu çevredeki insanları genellikle sevindirmez. Şu an yine o düğünlerden biri var. Parktan ben, babam ve arkadaşım Yeşim’le eve dönüyoruz. Babama

—Galiba bugün uyuyamayacağız diyorum. Gülüyor

—Niyeymiş o? Diye soruyor bana. Onun gülmesi bana da geçiyor. Gülerek cevap veriyorum

—Düğün var ya baba unuttun mu? Oradan Yeşim araya giriyor.

—Eve gidince bir şeyler yazsak ya! Sıkılmayalım diye. Ben de cevap veriyorum

—“Ankara Mahalle Düğünleri”ne ne dersin?

Eh, bu kadar sözden sonra lütfen bir mahalle düğünü yapmayın ve insanların uykusunu bozmayın!..

 
Toplam blog
: 5
: 962
Kayıt tarihi
: 21.06.08
 
 

Ben Zeynep Su. İlköğretim öğrencisiyim. 5. sınıfa gidiyorum.11 yaşındayım. Öyküler yazmayı seviyorum..