Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Ankara
 

Ankara'nın apaçileri :)

Ankara'nın apaçileri :)
 

Öyle bir laf varmış :)

Nette bakınırken gördüm bir yerde :)

Ankara'nın tikileri, emoları, kıroları bir de apaçileri varmış her semtinde :)

Ciddi ciddi tanım olarak kullanıyorlar baktığım sitede :)

Gençlerin diline yerleşmiş, netteki sözlüklere bile girmiş bu laf :)


Ankara'nın civar illerinden gelip yerleşen köy kökenli vatandaşlara deniyormuş :)

Zararsızlarmış, kendi hallerinde takılırlarmış :)

O kadar sene Ankara'da yaşadım, Numune gibi bir hastanenin acilinde çalıştım, sonra da defalarca gittim; vallahi hiç duymamıştım :)

Anadolu kadını teyzeler, bitirim amcalar ve de biraz mahcup, saygılı kavruk delikanlılar gördüydüm etraf şehirlerden gelenler olarak :)


İnsan hergün birşey öğreniyor bu hayatta :)

Bir dahaki gidişimde dikkatle bakınacağım etrafıma :)


Apaçiler :)

Ankara'da :)


Ankara başka canım :)

Dili de başka :)

Jargonu da başka :)

Argosu da başka :)

:)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..