Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '14

 
Kategori
Magazin
 

Ankara'nın Dikmeni, bir daha izlersem öp beni

Ankara'nın Dikmeni, bir daha izlersem öp beni
 

Ankara'nın Dikmeni adlı dizinin başlayacağını duyunca Ankara'da çekilen bir dizi olacağını düşünmüştüm ama öyle olmadığını maalesef izleyince anladım.

Buradaki maalesef hem Ankara'da çekilmediği için hem de diziyi izlediğim içindir.

Recep İvedik takliti bir dizi olmuş. Oyuncuların rol yapma özellikleri ile ilgli çok fazla bir şey söyleyemeyecek durumda olsamda sanki bir "zorlama","rol yapma" var gibi bir hisse kapıldım.

Ankara'nın Dikmeni, bir daha izlersem öp beni diyerek son noktayı koyayım.

 
Toplam blog
: 92
: 956
Kayıt tarihi
: 01.10.07
 
 

Ülkemin içinde bulunduğu ve gitmekte olduğu yerden rahatsızım. Atatürk ilke ve devrimleri doğrult..