Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ankara sensiz çok yalnız

Ankara sensiz çok yalnız
 

Ezan sesiyle uyanmıştım yine.İçimi ürperten ve bir o kadar huzur veren bu sesle.Gün ağarmakta, gökyüzü koşup yorulmuş yüzü kızarmış muzip bir çocuk edasıyla yavaş yavaş maviye dönüyor.Güneş yine el sallıyor bana ve bu saatte güneşin doğuşunu kaçırmayan aşıklara, yaşlılara, uykusu kaçmış insanlara...Yeni bir gün, yeni doğan güneş altında sırıtan güzel Ankara;bugün bir başka güzel.Camı açıp içime çektiğim hava bana temizlik duygusundan çok eski, unutulmuş anılarımı hatırlatıyor.Demlediğim sıcak çayı yudumlarken yine sen ve bize kucak açan, sırlarımızı paylaşan bu şehir geliyor aklıma.Uzaklara dalıyor gözüm aralanmış tülden;bilirsin o yokuşu hani insana ardında deniz varmış hissi verir ya herzaman, çıkarsın çıkarsın ama bi türlü ulaşamazsın.İşte öyle.Sonra birden seninle diktiğimiz çam ağacı takılıyor gözüme;boyu aldı başını gidiyor.Budamak lazım bu yaz.Hafif esen rüzgar beni dışarı çağırıyor sanki.Bilirsin sabah yürüyüşlerini severim ben.Hem arada Menkıbe hanımla karşılaşıyoruz, o da bana eşlik ediyor sağolsun.Sensizliği gidermiyor ama, neyse işte.Ayağım aksıyor bu aralar ama olsun, yavaş yavaş yürüyorum bastonumla.Romatizmalarım azdı yine.Ben yürürken bakkal Hasan daha açmamış oluyor kepenkleri.Kaldırımda yürüyen bir ben oluyorum kimi zaman.Seher vaktine tanık olan bir ben.Soluduğum bu güzel hava, tepede ışıldayan güneş, cıvıldaşan kuşlar bana eşlik ediyor birde;bi de kulağımda bana sensizliği hatırlatan o şarkı:
" Ankara'da sensiz olmak zor iki gözüm ."
Evet iki gözüm artık dön Ankara sensiz çok yalnız.
 
Toplam blog
: 9
: 414
Kayıt tarihi
: 30.12.07
 
 

1988 Ankara doğumluyum. Üniversite öğrencisiyim. Endüstri mühendisliği bölümündeokuyorum. ..