Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Ankara sokakları

Ankara sokakları ıpıssız
Issız, çok ıssız ve çaresiz
Böyle bitmeyecekti bu şarkı
Tekmil saatlerinde biz, siz

SOKAKLARINDA
Sokaklarında Ankara’nın
Bir Sonbaharda yaprak dökümü
Kim duydu, kim duyacak
Bu fakirin ölümü

YİTİRDİM
Yitirdim kendimi
Bu kentin sokaklarında
Ben “beni “bilmedim
Bunca yıllardan sonra
Neon ışıklarında

BU GECE
Bu gece Ankara sokakları
Boş, bomboş, kimsesiz
Döner plaklarda hep aynı şarkılar
Yavan, tatsız, katıksız

KENDİMİ
Kendimi yedim, bitirdim
Hep başımda hoyrat rüzgârları
Böylece kaç ay, kaç yıl geçti yalınız
Beni deli, divane etti Ankara Sokakları.

Abdülkadir GÜLER

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..