Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Ankara yollarında aşk

Ankara yollarında aşk
 

LİLYUM...


Kar yağıyor sensiz zaman tüneli gibi uzadıkça uzayan gecelerime
Ey sevgili alda gel uzun saçlarını gel ha gel
Günler ömrümü kanatarak geçiyor sensiz
Günler öfkeli, sabırsızı, vefasız, acılı ve uzun bir ömür gibi kederli
Ben çocuk, ben şaşkın, ben bu şiir kadar içli, sevdalı, dertli
Ben mecnun kadar vurgun ve deli sana

Kaç gün oldu durmayalı gözlerinin içinde
Savrulmayalı sesinin sıcaklığında saatler boyu
Sana gör bir gün bana göre yüzyıl
Gel ha gel minik ellerini alda gel ellerini özleyen ellerime

Geçit vermez Ankara yolu kapalı, puslu
Acılar barikat kurmuş Keçiören yollarında sevdalı gülüşlerine
Minik kuşum kelimeler düğümleniyor boğazımda geçit vermiyor ekmeğe ve suya
Salkım salkım yaşlar diziliyor gözlerimin pınarlarına, durmadan, bıkmadan
Özleminin alevleri dolaşıyor tenimin ıssız coğrafyasında
Özlüyor seni sevdiğin her şey, mavi, yumoş, kedi, cips, haşlanmış mısır ve ben

Acının tutanakçısıyım, umudun bekçisi, yolların yol bilmez yolcusu
Elimde lilyum çiçekleri yel değirmenleri ile savaşan Donkişot’um
Senin için savaşıyorum ey aşkın sabır çiçeklerinin çatladığı
Ömrümün orta yerine açan kızıl gülüm, kadınım, papatyam

Hangi türkü anlatabilir sana giden hasret dolu yolları
Biliyorum biriktirdin sen de çok acılar şunca ömründe
Gel çıkaralım bohçasından biriktirdiğimiz acıları savuralım yeller
Ve kendimizi doğan güne bağışlayalım güneşin aydınlığında yürüyelim el ele....

...yaşam savaşı veren bir gül için yazılmıştır.. umuduna umut katsın diye...

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..