Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ankarada pirana görüldü

Ankarada pirana görüldü
 

ANKARADA GÖRÜLEN PİRANA


Bu gün hem motoru test etmek hem de barajın durumunu görmek için Ankara ayaş'taki çanıllı barajına gittim.

Kıyıda balık tutacağı hayaliyle dizilmiş ama tek bir balık tutamamış vatandaşlarla sohbet ettim.

Derken, kılık kıyafetinden balıkçı olmadıkları belli olan bir çift geldi yanımıza. Üniversiteden geliyorlarmış. Hanım abla Doçentlik tezi için barajlardaki balık türleri ile ilgili veri topluyormuş. Balık tutan vatandaşlara ne tür balıklardan ne kadar tutabildiğini soruyordu.

BİRDEN AKLIMA BELGESEL KANALLARDA GÖRDÜĞÜMÜZ, BALIKLARI VEYA HAYVANLARI İNCELEMEK İÇİN ONLARLA YATIP KALKAN GAVURLAR VE BİZDEN SATIN ALDIĞI TOPRAKLARDA BİZİM ADAMLARIMIZI ÇALIŞTIRARAK ÜRETTİĞİ HİBRİT TOHUMLARI TEKRAR BİZE SATARAK DÜNYANIN PARASINI KAZANAN İSRAİLLİ BİLİM ADAMLARI GELDİ. BİR DE BİZİM HOCAYA BAKTIM, BALIKÇILARIN PALAVRASINA GÖRE BİLİMSEL ÇALIŞMA (?) YAPIYOR.

Hocaya kendimi tanıttım. "Bir dönem sizin üniversitede bilişim dersleri vermiştim" diyince kaynaştık. diğerlerini bırakıp benim dediklerimi not almaya başladığını görünce piçlik olsun diye gölde pirana ve barakuda yakaladığımı söyledim. Abla bir güzel not aldı. Ne zaman kaç tane yakaladığımı falan sordu. Ben de bol keseden salladım. Her gelişte en azından 30-40 tane yakaladığımı söyledim.

YAKIN BİR ZAMANDA BİR DOÇENTLİK TEZİNDE ANKARA SULARINDA PİRANA VE BARAKUDA GÖRÜLDÜĞÜ YAZILIRSA VE BU HABER OLURSA BİLİN Kİ BENİM PİÇLİĞİMDEN VE DE BİLİMSEL ÇALIŞMA YAPTIĞINI SANAN ZAVALLI HOCANIN SAZANLIĞINDANDIR...

Not: Pirana sadece amazon nehrinde yaşayan bir balıktır. barakuda ise denizlerde yaşar. Tatlısuda olmaz.

HA BU ARADA SİZ HALA COCA COLA İÇMEYEREK İSRAİLİ BATIRACAĞINI SANANLARDAN MISINIZ?

 
Toplam blog
: 65
: 1039
Kayıt tarihi
: 26.11.11
 
 

Yüksek nükleer fizikçi ( İ.T.Ü.) En son Ankarada bir devlet üniversitesinde BİLGİSAYAR dersin..