Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ankete katılırsam iki olsun

O değil de;

Artık Mozilla Firefox kullanıyorum.

:)))) Parfüm ismi gibi

Mozilla Firefox... Ne istediğini bilen kadının parfümü

:)))) Tamam tamam kızmayın, erkekler için olanı da var...

Mozilla Firefox Men... Yurdum erkeğinin parfümü

O değil de;

Demem o ki; bu program sayesinde yazılarımı buraya artık kolaylıkla yazıyorum.

O değil de;

Dün yolda giderken temiz yüzlü bir genç elindeki kağıtları gözüme sokarak, 'Abla anket yapıyorum, öğrenciyim, katılırmısınız lütfen' deyince 'tamam' dedim.

İlk soru hiç çalışmadığım yerden geldi

-Kaç yaşındasınız?

Yaşımı söyleyince gencin yüzü asıldı

-Abla özür dilerim, ben o kadar olduğunuzu tahmin etmedim sizi genç zannettim. Ankette yaş sınırlaması var da... Tekrar özür dilerim abla

O değil de;

Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Hicran sardı ruhumu. Öyle bir durumda ağlamaklı oluyor insan.

O değil de;

Bu anket yapan çocukların SSK'sı var mıdır acaba...

SSK yapmayan işvereninizi kurumun bağlı bulunduğu SGK Merkez Müdürlüğüne bildirin. Dilekçenizi bizzat elden verin. Bu kurumlar zannedilenin aksine iyi işleyen kurumlar. Ezilmişlikten kurtulmak istiyorsanız kendi işinizin takipçisi olun.

O değil de;

Bir daha da ankete katılırsam iki olsun.

O değil de;

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..