Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Anla beni

Dost esen rüzgarlara teslim ettim kendimi 

Düşman esen rüzgarları püskürttüm geri 

Çalıştım ben çok çalıştım, hem de okudum 

Köyde doğdum köyde büyüdüm 

Kamuda memur oldum, amir oldum 

Hep doğruyu, güzeli iyiyi aradım 

Öfkelendim ben çok öfkelendim 

Sabır taşı çatlardı, ben öfkemi yendim 

Yaşadım ülkenin çok bir yerinde 

Bırakmadım arkamda nahoş bir seda 

Okudum Mezopotamya'lı Gılgamışı 

Onda kendimden izler buldum 

Öfkelendim ben çok öfkelendim 

Kah memurlara kah amirlere öfkelendim 

Az da olsa yurttaşlarıma 

Olmayacak bir iş istemeyin benden 

Öğrendim kanunları, sistemi öğrendim 

Ne hapis yattım ne işkence gördüm 

Kamuda sanki mapus yaşadım 

Kötü işleri işlemleri gördüğümde 

Öfkelendim ben çok öfkelendim 

Okuduğum kitapları toptan aldım 

Okudum amma konuşamadım 

Ne hapis yattım, ne işkence gördüm 

Öylesine bir hayat yaşadım 

Hak ve adaletti yaşam felsefem 

Gezindiğim sayfalarda bunu aradım 

Anlamadılar ki beni hep eleştirdiler 

Ben doğru bildiğimi yaptım 

Hazanı yaşıyorum artık bu iklimde 

Bundan sonrasıyla Tanrı ilgilensin. 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..