Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anla'Sana'

İhanetin hala ellerimde, bana bakıyor ve her günüm de tehdit ediyor beni '' gelirsen yine düşerim mutluluğunun ortasına '' diye, oysa vermeseydin onu ellerime gelecektim sana hoş o olmasa hiç gitmeyecektim senden, gözlerimden düşmeyecektin, hiç bulamadığım aşkı sende bulduğuma inanacaktım, kalbimdeki yerini asla almayacaktı bir başkasını, göz kapaklarımda ki ağırlığın, omuzlarımdaki yükün tek sebebi sen olacaktın..

Aramıza nasıl böyle bir yalnızlık sokmayı becerebildin? Sen nasıl başkalarının gözlerini soktun yüreğine? Sen ellerini nasıl dokundurdun başka tenlere? Sen kalbini böyle kirli işlere nasıl bulaştırabildin? Ben vardım orada, benim bembeyaz sevgimi nasıl 'kara'ladın sen ? Tüm bu sorulara verecek bir cevabın olmadığını biliyorum zaten sen aklınıda kaybetmiş olmalısın, bakışlarından anlam çıkarmaya çalışıyorum gel mi diyorsun ? Gel desen gelirim yine gelirim inan, ama bu defa farklı olur gelişim, kalbine dokunamam, gözlerinde başkasını görürken sarılamam sana, ben kalbimdeki yerine hiç ihanet etmemişken senin kalbinde onlarca aşkla savaşamam, seni tekrar kaybedeciğimi bile bile acıtamam kalbimi ya o da terk ederse beni ?

Bütün sorularımı cevapsız bırakıp sadece gittin işte durum bu, ihanetini hayatımın tam ortasına bırakıp gittin, şimdi kırılan kalbimin parçaları ellerime batıyor ve kanamalarını durduramıyorum, yaralar acıyı saklar kanlar hepsini yıkar, zaman acımı dindirmiyor her geçen gün başka kollarda olduğunu düşündükçe kaldırıyorum yaralarımın kabuklarını, üzgünüm küçücük kalbime, yalnızca senin sığabileceğin kalbime bir kaç aşk fazla gelir, senin anlık aşklarınla dolduramam içini, sensizliğin etkisinde kalsın böylesi daha iyi.

İhanetin mi ?

Unutmadım, yalnızca gözlerimi ondan ayırmıyorum, senden kalan tek ve en acı hatıra, anla'sana', bıraktığın acılara bile aşığım ben hala anla'sana'.. 

 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..