Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Anla..

Anla..
 

Seni anlattım..

bir varmış bir yokmuş gibi başladım..

yoklugunda nefessizliğimi anlattım..

varlığında gülümseyişimi anlattım..
hep varmışsın gibi anlattim..

hiç yokmuşsun gibi anlattım..

durdurdum zamanı!

Sabahın erken saatlerinde oturduğun parkları anlattım..

Varmışsın gibi anlattım..

Uçurummuşsun gibi anlattım..

Sonsuzlukmuşsun gibi anlattım..
Acımadı Canım..
Anlattım..
İlk defa anlattım birine seni..
Varmışsın gibi dinledi..
Yokmuşsun gibi dinledi..
Ölecekmişsin gibi izledi..

Yaşayacakmışsın gibi baktı..
anlattım işte seni..

anla..

 
Toplam blog
: 9
: 143
Kayıt tarihi
: 09.03.12
 
 

Karanlığın ortasındaki bir ağ gibi hissediyorum bazen kendimi.. Ses'e irkiliyorum.. Ses'e eğiliyo..