Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Anladım...

Anladım...
 

Karalama: TuNç


Gökkuşağına dokunmuş kirli bir beyazım
Yağmur yemiş topraklarda çocuklar yalın ayakmış
Anladım

Gökyüzünde nikotin barındıran bir bulutum
Ben hayatı, sokaklardan topladığım izmaritlerden soludum
Yoruldum

Üzerinde denemeler yapılmış kirli bir beyazım
Bir yalan olsaydım leke barındırmazdım
Ben yalansan da, inandım

Sen
Kabul gören gerçeğim

Yanıldın…

Ben düş görebilen bir yastıkta huzurum
Kilimler altına süpürülen yeminleri buldum
Anlatmaya çalıştım, dilim düğüm
Anlatmaya çalıştım, yetmedi ömrüm
Anlatmaya çalıştım, anlamadın
Üzerinde ki palyaço kostümün

Sen Yanıldın

Ben kovuldum

Adresim yok
Nedenim yok
Haberin yok
Ölüyorum…

Bir uçurumun kenarındayım, merdivenle çıktım
Binlerce intihar mektubu, hepsini okudum, ağladım
Yağmur yemiş topraklarda çocuklar yalın ayakmış

Anladım

Gökyüzünde fırtınayı bekleyen bir bulutum
En son kullandığın adın neydi, unuttum
Kostümün, kahkahalar, veziri olmayan şahlar, şahı olmayan saltanatlar

Yoruldum

... ölüyorum

Rengim yok benim
En fazla kirli bir beyazım
Yalan olsaydım
Lekeler barındırmazdım…

Kabul gören gerçeğim
Yanıldın…

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..