Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anladım ki...

Anladım ki...
 

Ben sizlerle varım dermişim =)))


Anladım ki ....

Çokmuş beni okuyan bilmezdim ki. Bu sabah işyerine geldim ve ilk işim Milliyet Blog'taki yorumlarıma bakmak oldu. Bir çocuğun kendini sevindirecek şey bulunca sevinmesi gibi baktım 4 tane yorum almışım şiirlerime. O kadar çok sevindim ki anlatamam en suskunundan.
Şiir yazmaya nasıl başladım bilmiyorum vallahi.Bir anda aklımda bir şimşek çaktı aniden. Dedim ki " ulen herkes yazıyor bir şeyler sallıyor ama güzel de oluyor ben neden yapamıyayım ? ".Haydi bakam yazmaya başla adamım dedim bizzat şahsıma münasır :)) Neyse olaya " Güneş saçlım deniz gözlüm " adlı şiirim ile başladım bu şiir sevdasının fırtınalarına. Ardından " Ben Yarınlara Varım " diye devam ettim ilerlemeye. Acemiliğimin verdiği amatörlük ile birşeyler yazmaya devam ettim kandimce. Bakın hala hatalı yazıyorum ellerim titriyor yazarken şuanda. Titreme hastalığım da yok ama nedense oluyor işte =)) Ondan sonracııma " Sevgi Kırıntıları" 'mı ilerlediğim yoluma serpiştirdim ki kaybolursam bu yolda nerelerden geçtiğimi unutmamam için. Neyse bu kırıntılardan kimisi yararlandı kimisi baktı geçti ama sonuçta birileri gördü bu kırıntıları. Allah razı olsun elimizden geldiğince serptik.
Sizce "Dostluklar Olmasa " birleşme duygusu yeşerir miydi? Sonraki şiirime de bu ismi layık gördüm.Çünkü biz sevdikmi şiirlere yazarız sevdalarımızı dostluklarımızı. Ey hayatım duy sesimi bre. Dostlarım da bu şiirime dostane duygularıyla eşlik ettiler hepsini kocaman kucaklıyorum. Teşekkürlerimi de bir borç biliyorum. Borcumu en kısa zamanda ödeyeceğim vallahi. Biraz da Aşk'a fısıldadık ama pek duyan olmadı. Yüksek sesle haykırmak gerektiğini düşündüm aslında. Aşık olanlar duydu sesimi. Yağmur zamanı şiirim geldi aniden " Yağmur Zamanı " duygularımı sağanaklara gümüş tepside sundum. Karşılığını yağmurun ardından sizin güneş gibi ısıtan sıcaklığınızı buldum. Sizlerle yoğunlaşmamın karşılığını " 100'ler klübüne katılarak" aldım.Saolun varolun. Aslında buna karşılık sizlere nacizane bie teşekkür yazısı yazmayı düşünüyordum ama işlerimin sıklığından fırsat yakalayamadım. Affola. "Ne yani yalkan mı ? " diye şiirlerimle sordum sizlere. İnanın bana doğrudur aşikar. Bu yaşadıklarıma " Teşekkürler Hayat" olarak hayatıma şevketlice teşekkür ettim. Aslında bu teşekkür sizlere bir teşekkürdü. Çünkü benim hayatım burada sizsiniz MB'da. Yani "Aşk Sen Nelere Kadirsin". Bana içimde saklı bulunan yazma aşkını icra ettirdin. Saol varol."Aşkolsun Sevgilim" ile birşeyleri düzeltmeye başladığımın farkına vardım. Galiba oluyordu. Artık ben de şiir yazabiliyordum yaşasın !Sizlerin desteği ile şiirlerime " Soluk Soluk Yaklaşıyorum ".Artık biryerlere geldiğimi hissediyorum.

HEPİNİZE BİNLERCE TEŞEKKÜR EDİYORUM.......

Sevgili Milliyet Blog DOSTLARIM.Hepinizi seviyorum.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..