Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anladım ki

Anladım ki
 

Anladım ki sen içimdesin…


Beni sensizliğe boğan bu şehirden gitmek istiyorum;

Fark etmez neresi olacağı

Yeter ki seni bana hatırlatmasın,

Yeter ki bu yürek yangını sönsün

Razıyım her şey silinsin

Neden demem

Razıyım yeni bir hayat olsun

Ama burada değil

Sen kokan bu şehirde değil

Sensizliğin olduğu bir yerde

Var mı ki öyle bir yer

Bulabilir miyim ki diye sordum

Kendime

Hayır öyle bir yer yok

Anladım ki

Sen içimdesin

Seni daha içimden atamamışım

Anladım ki gitsem de faydasız

Çünkü gittiğim her yere seni de

Kendimle götüreceğim

Anladım ki

Önce seni içimde atacağım

Sonra gideceğim

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..