Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Anladım

Anladım

Kızdım dün bende kalan kıza

Senin yerini alamadığı için…

Bakamadığı için gözlerime senin gibi.

Ben hep kızdım yerini alamayan kızlara.

Aslında ben hep sana kızdım onlara kızarken.

Çünkü ben hiç kızamadım sana, sen yanımda yokken .

Hala yaptıklarımın hesabını verıyorum merak etme.

Babamdan kalan tek mirastır bu bana.

Kimseyi suçlamak haddime değil ama

İnan ben seni annem kadar sevdim.

En büyük hatamsa

Senin de beni annem kadar sevdiğini zannetmekti belki de.

Belki de bencillikti benimkisi

Şu hayatta hiçbirsey acıtamadı içimi senin yokluğun kadar

Kızıp sana

Çarpıp kapıyı çıksam da

Bıraksam da seni kırıp bir kalple ardımda.

Anladım herşeyi o gün şehire sensizlik yağdığında...

Anladım, ama.......

 
Toplam blog
: 5
: 184
Kayıt tarihi
: 06.12.11
 
 

Kendi romaninda kahraman yerine bir figuran kadar onemsiz ben... Ama biliyorum benim Ben olmadi..