Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '19

 
Kategori
Deneme
 

Anlam Nerede Gezer? (Şikayet)

Açıyor ve çeviriyorum....

Felsefi boyut....O SINIR, sinirlenme rica ederim, farkındayım, huzursuz ol!

Küçük insanlarla mini sokaklarda AT peşinde koşturuyoruz!...Utanç engelini aşmamıza az kaldi. Sonra mı? Sonrasından kime ne! Hem iyi, hem kötü olmayı nasıl becerebiliyorsun? Farklı evet o, bir oyun.

İçindeyken dolu dolu, çıkınca, bomboşmuş meğersem?!

Uzlaşalım, ben çevirmeye devam edeyim, sen de aç! Bırak onlar aç kalsın, yoksa bitmeyecek bu iş. Bu iş bitmezse tokluğun anlamı kalmaz. Bütünde olmazsak, biz olamayız ki! Kıyafetini giysin gelsin, yoksa yandığımızın resmidir.

Başkaları beni ben yapıyor, ben ise benle, inatla benden....Suçlu bu iki kitap; ama hangi ikili?

Gerçeğe saygı duyuyorum ve benim gerçeğimi sana emanet ediyorum. Kendi kafalarının içinde TOP çevirenlerin arasına katılan sen, aaa, o sen misin? Bu dünyada hep seni göremezsin! Ama o orada bağırmamıştı, şimdi burada ne diye avazı çıktığı kadar...

Şu içindeki disipline söyle, uzatırsa göndereceğim disipline!

Ortalık acı kaynıyor, ne demek yeni acılar yaratmalı, ha! Söyle çıkartsın üstünde ne varsa, söyle elindekini bıraksın, suya girsin, dalsın, derinlerde kalsın. Şikayet yok, kurtuluşu yakındır, o da kuruyacak, kurulacak.

Kapıyor ve gidiyorum.

1.Not: Ama tesadüf bak burada olmam, bak bu ay, yıldız, deniz, elinde tuttuğun o şey, tesadüf; hadi gel gezelim.

2.Not:

Bitirmek istiyorum

belki beni belki elimdeki kitabı

belki öteki kitabı

yazmayı bitirmek istiyorum

belki o karakteri

olmadı karaktersizliğimi

sonlandırmak istiyorum

şikayeti.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..