Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Anlam vermek

Anlam vermek
 

Hayatınızı, yaşantınızı hiç sorguladınız mı? Ben bunu zaman zaman yapıyorum. Kimim, nereden geldim, yaşamaktaki amacım ne, nereye götürüyor hayat beni… gibi sorular yani. Bu sorgulama, beni bir çıkışa da götürüyor, bir çıkmaza da.

Şöyle ki; tanıştığımız insanlar, mesela hayatımıza yön verenler, onlar anlam katar yaşantımıza, varlığımıza. Peki ya hiç etki etmeyenler, onlar neden girmişlerdir, neden hayatımızda öyle ya da böyle varolmuşlardır?

İşte benim çıkmazımın başladığı yer burası, anlam verememek, kavrayamamak, düşündükçe içinden çıkılmaz hal alan durumlar. Sonunda düşünmemeye karar verirsiniz.

Bir çıkış yolu bulamadan, öylece unutur gidersiniz ya da gelecekte bir gün tekrar hatırlamak için geçici bir arka plana atma gerçekleşir. Öyle ya, vardır mutlaka bir manası ama henüz bunu öğrenmenin zamanı değil dersiniz içinizden.

Hayat ne garip değil mi, beşikten mezara kadar öğrenme bu olsa gerek. Size anlamsız, manasız gelen öğretiler, bir gün gelir tam ihtiyacınız olduğu anda çıkar karşınıza.

 ‘’Slumdog millionaire’’(Milyoner), filminde ki fakir çocuğun milyonu kazanması gibi. Aşama aşama yaşadığınız tecrübeler, gün gelir sorularınızın cevapları olur teker teker. Sonuç mu? Belki milyon paralar olmaz ama parayla ölçülemeyen anlamlar varolur birden aklınızda… 

 
Toplam blog
: 27
: 189
Kayıt tarihi
: 22.01.13
 
 

Hayal dünyamızda yaşadıklarımız çoğu zaman kendimizi ilgilendirir. Başkalarına anlatmaya kalkıştı..