Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Anlamadım !..

Anlamadım !..
 

Sn.Basbakan Erdoğan, partisince Isparta Hükümet Meydanı'nda düzenlenen mitingde halka hitap etti.
Erdoğan: İktidar olamazsak siyasetten çekilirim.
"AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, tek başına iktidar olamadıkları takdirde “siyasetten çekileceğini” söyledi."
"Sayın Baykal sen tek başına iktidar olamazsan, siyasetten çekilecek misin, Sayın Bahçeli, sen tek başına iktidar olamazsan siyasetten çekilecek misin?”
Ben vatandaş olarak bu sözleri duyduğumda kafam karışıyor.
Meydanlara çıkarak oy istiyen bu partiler tek başına iktidar olamadıkları taktirde. Siyaseti bırakacaklar/bıraksınlar ise neden seçimlere gidiyoruz ?
Bu bir dayatma değilmi, ya beni seçersin, ya ötekini veya diğerini sana tek şans; yoksa bizde yokuz demek anlamına gelmiyormu...
O zaman vatandaşın düşünce istekleri nerede kaldı.
Seçmen 4 veya 5 sene bekleyip yanlış /doğru seçim yaparak sandık başında tercihini yapmıyormu ?
O sandıkdan çıkana ister istemez katlanmıyor mu ?
Eğer koalisyon isterse öyle bir seçim yapar.
Eğer tek bir parti rejimi isterse ona göre tercihini kullanır.
Bu onun 22 Temmuz'daki doğal hakkıdır.
Tıpkı ertesi gün sandıkdan çıkacak neticeye istese de istemesede önüne konulacak diğer bir sandığa kadar geçen zaman içersinde katlanmasıdır.
Tabiki buna Demokrasi denildiği müddetce.
Ondan sonraki gelişmeler onun dışında başka adları alır.
Yoksa yukarda miting'de söylenen sözleri bizler seçimlere 4 gün kala yanlışmı algılıyoruz...
Eğer algılamamız da bir yanlışlık varsa daha açık öz cümlelerle anlatılmalı.
Bu benim düsüncem olup beni bağlar.
Belki söylenmek istenenler çok daha başka yönlü olabilir.
Bu sözlerden ben bu şekilde anladim.
Ya sizler ?
Saygılarla.

 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..