Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Anlamamayı anlamak:)

"ANLAMAK"

" Anlamak" sözcüğünün Türk Dil Kurumunda tam 7 karşılığı var. Yani buradan çıkarabiliyoruz ki Türk Dil Kurumu bile "Anlamak" kelimesine anlam verememekte:)

Etrafımızda bir çok şeyi anlamama konusunda her gün yeni bir tecrübe ediniyoruz.

Trafik Sıkışıyor... anlamıyoruz.Trafik açılıyor... anlamıyoruz:)

Kadınlar "Erkekleri anlamıyorum" Erkekler "Kadınları anlamıyorum" derdinde. Hatta Kadınlar bile "Kadınları anlamıyorum" derdimizi paylaşıyor:)

Bu ülke neden böyle diyoruz... Anlamıyoruz.

Konunun benim tarafından anlaşılmayan tarafı şu : Anlamamayı anlayamıyorum. (Evet:))

Zeki diye geçiniyorum ama bir tutumu davranışı sorunu kavramı neden anlayamadığımı bir türlü anlayamıyorum...Bu yani gündelik sorunum( Allah böyle dert versin başka vermesin:))

Ha bu arada...

Kadınları Anlamak diye bir ders olsa...Bununla ilgili 10 sayfalık bir kitap olsa...her ay sınav yapsalar... Okulu uzatırdım :)

Günün Sözü :

"Ben benim yerimde olsaydım ben ben olmak istemezdim" J.F. Ruhi Serdengeçti

Az ve Öz oldu Sevgili blog severler.

Amatör blogcu Burak :)

 
Toplam blog
: 9
: 327
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

Günlük, sportif, sade, kot üstüne t-shirt, makarna üzeri yoğurt tadında, yormadan sıkmadan hasbih..