Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Anlamıyorum senin şiirlerini..

Anlamıyorum senin şiirlerini..
 

Kavgam
diye başlık atmış adam.
Okumadım.
Merak etmedim.
Ama ne yazdığını tahmin edebilirim.
Duşta aklına gelmiştir yazdıkları
bilmek için illada sabun olmak gerekmez...

Kavgam.
Kimine göre haklı...
Eee
bu adam tek başına bu kitabı yazmadı...

İyi ki her şey eskide kaldı
Artık zeki bireyleriz
Zekamız üç beş kelimede saklı.
Yatmadan önce üç satır
öğle yemeğinde katarak anlatır...
Akşam oldumu ceylan avına
Sabah oldumu
Bir fidan dik kampanyasına
Bir imza...

Zamansız ve mekansız yaşıyoruz belkı hayatı.
Nerede bir eşik
Orası kapımız
Nerede açılan bir kapı
orası mekanımız...
Kapı eşik olan yerde açılınca can yakmıyorda
Kapı kalpte açılınca
mekana sahıp çıkmak
belkı
bıraz
ayıp oluyor...

Eskiden
Bektaşiler varmış
Elinde şarap, ağzında küfür
Ona buna takılır hikayeler anlatırmış.
Kii o zaman padişah varmış kadı varmış
ama yinede hikayelerinden ders çıkartılırmış.

Eh şimdi kadıda yok padişahta yok

Yokta
Anlamadığım
Bu kadar adam kimin veziri...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..