Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Anlamıyorum

“nasıl yorumlanacağını bilmeyen değerlendiricilerin öğrenebileceğini bile sanmıyorum ama yine düzeltiyorum”

yeraltıedebiyatı dizgisinin çalışma sayfası olan bu şiirde ne kadar yazıktır dilbilgisinin sınırlarına hapsetmek...

anlayamıyorum ansızlaşan antik gurulardan oluşan dünyamı
seni sevmiyorum artık
beni sevmiyorum artık
artık asil bir kırgınlıkla boğuşuyorum
kırgınım
kırılganım
kırsız saçlı bir oğlum olsun istememin nedeninden vazgeçtiğim içinse yerinaltina gömmekten vazgeçiyorum adımı.

kelimelerle dizilen yaralanmalar
maskenin altında
gömülen yüzümün adını hatırlamıyorum
maskenin kenarından süzülen gözyaşının kırık düşleri unutturacak olan acıların damgasını vuruyor düştüğü heryere

"alnını dağ ateşiyle ..."
diye başlayan dizelerin kudretinden utanıyorum
alıyorum alınması gerek varoluşumun hesabını
bana soruyor

-kimin nesisin?
-nesiysem kimin onun şeysiyim.
-şeysi misin şeysinin?
-şeysiyim şeysizliğin...

şey : her anlamı yükleyebilirsin lakin yüklenirim sana şey gibi diyen kelimecik unsuru ... her anlama gelir ama bütün bir anlamsızlığı hapseder düşüncesine...

artık sıfatlandırmamak için acıları

şey gibiyim !
şey gibisin !

artık birilerine itaf edilmeyen şiirler dizgisinin yazınsal kurguyla birleştiği telefon seslerinin >dıt dıt< melodisindeki="" melankolik="" satırlardır="" şey="" gibi="" oluşumun="">
Her "şey" artık şeysiz oluşumun şeysidir.

 
Toplam blog
: 10
: 403
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bazen inanmıyorum ruhumun gerçekliğinin bu bedende acı çekmeden yaşadığına. Bilinenlerin sığınmasınd..