Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

05 Şubat '08

 
Kategori
Yazılım
 

Anlamlar

Anlamlar
 

Şeker bebek


Merhabalar,
Bu yazımda biraz mizahi bir konuyu aktarmaya çalışacağım, umarım okuyunca beyenirsiniz,
Ben bir makalede okumuştum, sonra bir yerlere not etmişim, onu not ettiğim yerde buldum ve sizlerle paylaşmak istedim, gülümsemeniz beni mutlu edecektir.

KAYNANA : Çaydanlık gibidir, fokur fokur kaynar,

GELİN : Demlik gibidir, sinsi sinsi demlenir,

OĞLAN : Bardak gibidir, bir gelin doldurur, bir kaynana,

GÖRÜMCE : Çay kaşığı gibidir, arada bir ortalığı karıştırır,

KAYINPEDER:Çay tabağı gibidir, okkalı oturur,

ÇOCUK : Şeker gibidir, ortalığı tatlandırır.

Hepinize, iyi gülümsemeler...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...