Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anlamlı Yorumlar!

Anlamlı Yorumlar!
 

Blog


Bazı yorumlar vardır, yazılması gerekenlerin önüne set koyar. Bazı yorum ve bloglar vardır, çocuk gibi; uyumak için kucak arar, beslenmek için mama! Hadi dersin kardeşim şansını zorlama!

Son günlerde aldığım çok anlamlı iki yorum;

SAYIN TALİP GİRGİN BEY,
Ben, Yurdagül ALKAN, Yukarıdaki yazınızı çok dikkatli ve tane tane okudum... (Blog Antolojisi) Size söyleyebilecek tek cümlem yok... Doğru sözlere ne eklenebilir ki... Evet, hatalar var ama erdemli kişilerden de bu ilk olayı ACEMİLİK olarak değerlendirmelerini beklerim. Ortada iyi niyetin olduğu KESİN. Gerilmiş olan ortamda beni ziyadesiyle üzen bu konuya "ILIM" getiren mutedil cevap ve hatta yeni bir blog rica ediyorum, Çok şey mi istiyorum? Daha keyifli ortamlarda, yazı, yorum ve cevaplarda görüşmek ümidiyle, selamlar...

TARİH NEZAKETLE DEĞİL SAVAŞLA YÜKSELİR
Sana yorum yazmak için sayfana geldiğimde görünce dedim ki yine beni kötüleyen biri sanırım. Ama kötülese editörler, resmimi koymasına izin vermezler diye düşündüm ve yazını okudum. Okurken ağladım. Çünkü insanların; kendi tikel, nicel dünyası için değil de en yakın arkadaşlarını bile kaybetmek uğruna, bilimsel, onurlu, insanca bir ülke ve dünya için savaşan insanları fark edebilmesi; her şeyden önce ülke ve insanlık adına güzel bir şey. Elimde baklavayla değil de oklavayla gezişim; baklava severler değil baklava ustaları bulmak için. Ama doğal ki acemiler elimdeki oklavayı kendilerini dövmek için taşıdığım sopa sanırlar ve bağırışırlar. Bana; zevk ve kibir sahipleri değil yaşamın, dünyanın, aklın, insanlığın, Türkiye’nin ustaları gerekli. Dar kapıdan geçmek gerekli, ben de dar kapılardan geçiyorum işte; Türkiye, bilim, insanlık, insanca bir tarih için. İçim ve gözlerim Türkiye, insanlık için kan ağlarken insanlara nasıl palyaçoluk yapabilirim. Kuşkusuz ki taşlanmak kaderdir. Hoşçakal Necdet Gürçiftçi - BİLGE TÜRKİYE İÇİN İLERİ

İnsan birini övecekse, belgeyle birini dövecekse; kendi sözleri ile yapmalı! Duygusal takılıp insanları sömürmek dilenciliktir. Alışkanlıklarından kurtulamayanların dualarını, hemen her gün istemeden de olsa maalesef okumak zorunda kalıyoruz! Allah versin....

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..