Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anlamsız , ama anlamlı bir sevgi, anlayana

Anlamsız , ama anlamlı bir sevgi, anlayana
 

Seni çok özledim, hiç bir şeyi özlemediğim kadar, yanındayken bile
Seni çok sevdim, ama çok, hiç bir şeyi sevmediğim kadar, yaşamayı istediğim kadar

Senden ayrı kalmayı hiç düşlemedim, hiç bir şeyi düşlemediğim kadar
İçim yandı, her yanım acıdı, hiç bir şey beni bu kadar acıtamazdı
Ama sen beni acıttın
Ben seni, genede çok sevdim çok
Bu ne biçim sevgi dedim
Adını koyamadım, ya da koymaktan çok korktum
Geceler boyu ağladım
Bir kadeh kırmızı şarap da sen yok oldun
Ama o bir kadeh şarap benimle kaldı.
Seni çok sevdim çok , hemde çok
Elimi uzattım seni yakalamak için, gölgen kaldı
Yüreğimi verdim
Ama sen almadın, aldın gibi gözüktün, işte bu beni acıttı
Sen hep başkalarını aradın, ben hissettim, işte bu da benim canımı yaktı
Ziyanı yok, ben seni genede çok sevdim
Genede bıkmadan, usanmadan seni sevmeye devam edeceğim.

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..