Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '13

 
Kategori
Mizah
 

Anlamsız diyaloglar...

Anlamsız diyaloglar...
 

*Merhaba nasılsın?

-Neden?

*ne neden?

-nasılsın dedin ya...

*öyle girizgah cümlesi

-Nasıl?

*ilk öyle başlanır ya!

-Merak ettiğinden değil yani

*Yoo öyle değil, merak ettim tabii ama!

-Stabil

*Efendim?

-Nasılsın dedin ya stabil

*İyi misin?

-Bu da nasılsın sorusunun başka bir biçimi mi? dedim ya stabil!

*Kapatıyorum!

-Sıcak…

 PART II 

 *Doktor bey! Doktor Bey!
-Bir hemşire nidası

*Efendim
-köylü milletin, ben değil

*Anlamadım!
-Şu tahlilleri yaptır bi bakalım anlamamana

*İyimisiniz siz?
-Stabil

*Allahım neydi günahım!!!
-Kayahan

*Iııı...Konuşabilirmiyim izninizle
-Tabii izin sizin çıkabilirsiniz

*Ühüü Ühüüü

-sıcak!!!

PART III

*Merhaba,afedersiniz

-Neden?

*Anlamadım
-Suçunuz nedir? neden affedeyim sizi

*Yok öyle değil... lafa giriş için
-sizde bu girizgaha çok taktınız ama

* ama...ııı...mesela bakarmısınız gibi
-Değilim

* Anlamadım!!!
-Anlayışsızlığınız an'a özgü mü yoksa kalıtsal mı?

*İyi misiniz siz?
-Stabil

*Gideyim mi ben?!!!
-sıcak!!!

PART IV

*Doktor bey doktor bey bakar mısınız?
-Sizce

*Nasıl?
-siz nasıl istersiniz?

*Yok yok bu sefer olmaz!!!
-Konuş la bebe ne var

* Efendim? Bebe mi?
-Behzat ç’ye gönderme yaptım

*anlamadım???
-Beni anlamadın ya ben ona yanıyorum

*ne?
-Kayahan

*ama, üff... İyimisiniz siz?
-La fa La Sol

*Yaaa yine mi
-Evet,Stabil!

*Yeter ama ya ühühühü...
-Sıcak!!! 

 Part V

*Doktor bey Merhabalar
-Kime kime?

*Efendim!
- lar dedin ya başka kime

*anlamadım
-Nedense hiç şaşırmadım

* Doktor bey işimiz acil
-acil girişte, yanlış yerdesin

*yaa!!! Kanamalı bir hasta gelmiş
 -Sor bakalım içindenmiymiş

*Nasıl?
-Ayrıca Kim takar kanama kaymakamını

*ya yeter…..içim sıkıldı of aman
-Nalan?

*iyimisiniz siz
-Stabil

*Yine miiiii üff söyleyin de çıkayım o zaman
- kanasın kanasın yaram kanasın

*Ne?
-Sıcak...

 
Toplam blog
: 20
: 1414
Kayıt tarihi
: 02.10.07
 
 

Görüş ve eleştirileriniz için teşekkürler. ..