Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Dostluk
 

Anların Değerini Bilin.

Anların Değerini Bilin.
 

" İlk defa bütün sevişenler için en büyük işkence olan ayrılığın acısını tadıyordu. Artık bütün dünya boş, hayat boş, herşey bomboş geliyordu ona. Soluk alamaz olmuştu. Öldürücü bir bunalımdı bu."

Eğiliriz, başımız döner, düşecek gibi oluruz düşeriz. Gerçekten de böyleyizdir. Sevilen insanın yokluğu ölümün bir başka şeklidir. Bizim için en aziz varlığın uzaklaşmasına şahit olmuşuzdur. Hayat silinir gider, kapkara bir çukur açılır önümüze, yokluk... İnsan çarpıntıdan boğulacak, ölecek gibi oluncaya kadar bu düşüncelerle tırmalar kalbini. O ne güzel dakikalar, saatler, günlerdi diye düşünür. Onun yanında, onun kokusunu içine doldurarak, onu görerek yaşadığımız zamanlar!. Ama değerimizi bilmemişlerdi yada biz bilememiştik. İş işten geçti artık. Bir daha gelmez güzel günler. Onu hatırlar, artık kimseyi sevemem diye düşünür, ben yalnız onundum, onun olarak kalacağım der. Artık yalnızlık ve kaderine hapsetmiştir kendini. Ama hayat öyle şeyler yaşatıyor ki insana, yaşananlar, acı-tatlı hatıralar olarak kalıyor.

"Karşıma çıkan acılarla gerek savaştım, yeri geldi boyun eğdim onlara. Ezdirdim kendimi. Zaman o kadar çabuk geçti ki, anlamadım. Şimdi ise mutluyum, çektiğim acıların mukafatını alıyorum. "

Herşey unutuluyor, sadece mazide kalıyor yaşananlar. Şimdi sende üzülüyorsun, bil ki bu acıların bir sonu var; bir yerlerde bir çıkış, bir mutluluk seni bekliyor. Bu mutluluğu bulman, yakalaman için çaba göstermen gerek. Onun yerini alacak başka birisini bulacaksın eminim. Ama çabuk elde edemezsin bu mutluluğu. Unutma her acı sonunda bir mutluluk getirir.

İşte dostuk bu. Acıları paylaşabilmek, karşındakini telkin edebilmek, onu daha iyi olması için yüreklendirmek....

Dostum, arkadaşım, herşeyim. Uzun yıllardır arkadaşız. Çok güzel günlerimiz oldu, çok acı anlarımızda. Kavga da ettik, mutluluktan ağladıkda. Biz buyuz. Sen benim ailem, ben senin ailen olduk. Çok şeyi paylaştık. Sana çok kızdığım anları hatırlarım. Sana bağırdığım anları, kavgalarımızı ve çok basit denebilecek nedenlerle uzun süre konuşmamamızı. Seninle yaptığımız çılgınlıklar azımsanmayacak derecede. Ben her zaman kendimi senden daha olgun hissettim. Sen hastayken başında sana ninni söylerken, bebeğini seven bir anne, bazen bir baba, bazen dost, bazen arkadaş olmaya çalıştım sana. Bunların yanında sana çok kızdığım şeylerde var. Bunlar senin kişiliğinden kaynaklanıyor. Ama hiçbir zaman tek taraflı çıkmaz sorunlar. Bazen çok anlayışsız oluyorsun. Bu kızla/erkekle nereden tanıştım diyorum. En zor anımda yanımda olduğun günleri de unutmuyorum. Hakkını veremeyeceğim çok şeylerde var. Ben Beşiktaşlıyım, sen Fener/ Galatasaylı. Bu bile sorun olmadı aramızda. Asla kendin olmaktan vazgeçme dostum.

Hangimiz dostluklarımızda, arkadaşlıklarımızda dile getirmeye çalıştıklarımı yaşamıyoruz ki. O zaman dostlarımıza, arkadaşlıklarımıza sahip çıkalım. Unutmayın kimse yalnız yaşamayaz. Paylaşmaya hepimizin ihtiyacı var.

Herkesin gerçek dostunu bulması ve ona sımsıkı sarılması dileğiyle...

 
Toplam blog
: 19
: 778
Kayıt tarihi
: 14.10.10
 
 

Kitap okumak en büyük zevkim. Fotograf çekmeyi, resim yapmayı ve kültür gezilerini çok severim. S..