Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Anlasana

Anlasana
 

Ama ben sizi seviyorum


Kuşlara sordum

Camın kenarına koyduğum yemleri yerken mutlu oldunuz mu diye.

Evet, ama dediler

Ama sı ne dedim

Biz o yemleri yerken sen camın kenarından bizi sessizce sevgiyle seyretmen ve gülümsemenle biz daha mutluyuz dediler.

Balkonumdaki çiçeklere sordum

 Size su verdim bakın güneşte var bugün nasıl mutlu musunuz diye.

Evet, ama sen sularken bizi, yapraklarımıza kondurduğun öpücükler ve bebek sever gibi agucuk, sagucuk sözler söylemen bizi daha mutlu ediyor dediler.

Sokaktaki köpeğe sordum

Sana kemik getirdim mutlu musun diye.

Evet, karnım doydu ama başımı okşaman daha da çok mutlu etti beni dedi.

Sıra martılara geldi

Daha ben sormadan onlardan cevap geldi

Aman Şennur sorup durma

Sabah beri soruyorsun çiçeğe, böceğe, kuşa

Karnımızı doyursan da

Hatta balıkları kendin tutup bize sunsan da

Asıl mutluluk veren sevgindir anlasana.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..