Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Anlat en büyük korkunu

Anlat en büyük korkunu
 

Biliyorum, gecenin içinden bakmaya alıştım hayata. İşte o gecelerden biri daha. Sessizlik. Seviyorum ben bunu. Bir elbise giymiş, tavandan tabana simsiyah. Ben uyumlu adamım uyuyorum sessizliğe, İhtiyarı bekliyorum. 

Zamanı düşünüyorum. Bir ileri bir geri dalıyorum zamana. Aklımda Carl SAGAN. Geliyorum gidiyorum, Sıfır'da duruyorum. Ben buna şaşıyorum. 

Bir pençe dokuyor omuzuma. İrkiliyorum. Ağaç dalları dans ediyor duvarda, yapraktan gölgeler vuruyor fon'a. Duvarda rüzgar esiyor, üşüyorum. Bir elimde kalem, basıyorum tuşlara. Bir pençe değiyor omuzuma. Korkuyorum. 

İhtiyar, karşımda. Geldin mi diyorum. geldim diyor. Oysa ben onu görüyorum. Soru saçma cevap saçma. Gülüyoruz. 

'' - Anlat, en büyük korkunu '' dyor. Anlatıyorum, köpekten nasıl korktuğumu. Tut diyor, '' - Elimden'' tutuyorum. Zamana dalıyoruz. Müsait bir yerde iniyoruz. İhtiyar kaçıyor. Kala kalıyorum. Karşımda koca bir köpek. Koşuyor babam koşuyor. Isıracak biliyorum. Bir at koşuyor, tepeden aşağı. İhtiyarı arıyorum. Kaçmış anlıyorum. At'a bakıyorum. Cengiz'i tanıyorum. '' -Bu yiğit beni kurtaracak '' diyorum. Boş konuşuyorum. Rüzgar'a kapılıp kaçtığını göruyorum 

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..