Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Anlatamadım- Anlamadım- Anlamıyorum

''Banyo'' , ''tuvalet'', ''mutfak'' bunlar size ne hatırlatıyor? Elbette bir evin
veya yaşam alanının fonksiyonel bölümlerini değil mi?

Ekim 1997'den beri dışarıda yaşıyorum 8 ay Ankara, 7 sene Bursa, 5 ay Şanlıurfa ve 1, 5 sene Eskişehir...

Tabi gençlik kampları (Ordu, Giresun, Tekirdağ), başka illerdeki misafirhaneler, akraba-eş-dost evleri vb. kısacası evimin dışında çok yerde-toplu mekânlarda yaşadım...

Çok çektim... Muhakkak beninde hatalarım olmuştur ama...

Dağınığım hemde çok dağınığım... Ama ne mutfağın ne de banyonun yerini
karıştırıyorum...

Sayayım mı?

Tuvalet terlikleri ile evin içinde gezmeler, mutfak lavabosunda kafa yıkamalar, mutfak lavabosunda el yıkamalar, mutfak lavabosuna tükürmeler, tuvaletten
sonra el yıkamamalar, başkasının eşyasını kullanmalar (bardak, giyim, tarak vb.), bulaşık bezini değiştirmemeler (Çok uzun süre kullanmalar), aynı kaptan yemeler-içmeler, mutfak kabını banyo lavabosunun içine koymalar, banyo-tuvalet lavabosunda bulaşık yıkamalar, kılları lavaboda bırakmalar, burnunu karıştırmalar, hapşırdıktan sonra el yıkamamalar, dişlerini fırçalamamalar, tırnaklarını kemirmeler, banyoda yemek yapmalar, yemekten önce ve sonra el yıkamamalar, elleri-yüzü-vücudu daha çok pis eden havlular...

Niye mi anlatıyorum bunları? 3 kişi bir evde (lojmanda) kalıyoruz, 3 tane memur.
Bir tanesi mutfak lavabosunda dişlerini fırçalıyor ve çamaşır yıkıyor...

Delirmeme yetmez mi!?..

 
Toplam blog
: 2
: 538
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

18 Şubat 1979 tarihinde Suşehri'nde doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Suşehri'nde tamamladım. Bursa ..