Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Anlatamadım ama anladınız

Anlatamadım ama anladınız
 

Nedeni yok bu yazımın onun içinde başlığı yok belki de.

Yazılacak bir konusu da yok şimdi aklımdan geçenleri yazacağım.

Hep birlikte okuyacağız neler geçiyormuş aklımdan yüreğimden...

***

Sözlere sığmayan bir şey var içimde

Anlatmayı istiyorum ama ilk defa belki de bu kadar az geliyor kullanabildiğim sözcükler

Bu kadar mı acizim acaba cümle kurmakta anlatabilmekte konuşabilmekte...

Söylenmesi gereken o kadar güzel şeyler var ki içimde aslında paylaşılması gereken ama anlatılamayan söylenemeyen her şey içimde düğüm düğüm şimdi

Yüreğimin dili olsaydı anlatırdı biliyorum

Beynimden geçen sözcüklere yükleyemiyorum yüreğimden geçenleri

Neyi anlatmaya çalışıyorum siz bilmiyorsunuz daha ama ben biliyorum

Anlayamayacaksınız da çünkü anlatamıyorum

İşte konu bu olsun anlatamamak...

Sevgi(mi) mesela;

Aşkı(mı)...

Özlemi(mi)...

***

Devam edeyim anlatamamaya

Neden nasıl niçin seviyorsun anlatamıyorsun

Nasıl ne kadar özlüyorsun anlatamıyorsun

Çok bilinmeyenli bir denklem bu

Tam ortasındayım şimdi

Dönsem dünümü unutmuşum

Baksam yarınımı göremez olmuşum

Sadece bugünü yaşayan

Neden onunla her anı dolu dolu yaşabilmek için mi?

Öyle evet

Dünümde yoktu yarınımda da olmazsa korkusunu yaşamamak için

Bugünün kıymetini bilmek için

Sevgisini içine çekmek için

Her nefesini onunla alıp onunla vermek için

Sevgi vardır tutuklar

Sevgi vardır özgür bırakır

İşte şimdi özgür kalmak istemeyen bir tutsağım ben

Sadece sevdiğimin kalbinde ömrünü bitirmek isteyen

Biliyorum anlatamadığım içimden geçenleri

Yüreğim feryat da ama dilim en sessiz çığlığını susuyor şimdi

Ve biliyorum hiçbir zaman anlatamayacağım içimdekileri

Sevgimi, aşkımı, özlemimi ve korkularımı bu sevdaya dair..

Son sözüm olsun anlatamadıklarıma son noktayı koyan

Canıma can bildiğim sevdiğim

Yüreğimle sesleniyorum sana

Seni çok seviyorum...

Anlatamadığım kadar çok !!!

 
Toplam blog
: 7
: 471
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Özel bir eğitim merkezinde Halkla İlişkiler Müdürlüğü yapıyorum. Hayatıma dair bazı cümleleri bir ar..