Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anlatamamak

Bazen gerçekten anlatmanın zor olduğu durumlar vardır. Kelimeler kifayetsiz, sözcükler ruhsuz kalır. Anlar vardır ki anlatamazsınız… Anlatmanın ve anlaşılmanın o doyumsuz lezzetine hiçbir söz aracı olamaz.

Bunu bilir bunun sıkıntısını yaşarsınız anlatmaya çalışırsanız anlatamadığınızı…

İki ünlü sanatçı her ayın belli bir gününde bir parkta buluşurlar. Hiç konuşmadan saatlerce birlikte otururlar ve ayrılırken “bugün de güzel sohbet ettik” diyerek vedalaşırlarmış. Herhalde gönüllerin iletişimi olsa gerek bu…

Şair de gönül tellerini titreştirir de tıpkı Orhan Veli gibi “anlatamasa” da “anlatamadığı” bir şekilde anlaşılmaz mı?

ANLATAMIYORUM
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma,
ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

 
Toplam blog
: 82
: 1046
Kayıt tarihi
: 24.05.11
 
 

TED Ankara Koleji ve ODTÜ Kamu Yönetimi mezunuyum. Asıl mesleğim bankacılık. Çeşitli kuruluşlarda..