Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anlatamıyorum anlayamıyorum

İnsanlara kendini anlatmak ya da bişeyler anlatmak ne kadar zor. Aman o kırılmasın aman bu üzülmesin herşey güzel olsun diye diye kendimi bulamaz oldum. Değişmek gelişmek evet güzel ama içindeki gerçek seni kaybediyorsun. Bazen o kadar anlamsız gelen konularda öyle tepkiler alıyorsun ki. Yaş gereği olgunluk bekliyorsun ama nafile ilkokul çocukları gibi yok küsmeler konuşmamalarla karşılaşıyorsun ve enteresan bu tarz insanlara daha dikkatli davranıyorsun ama bir yandan kendini değersiz hissediyorsun. Acaba ben mi kendimi olduğumudan daha değersizleştiriyorum? Karşındakine anlatabildiğini sanıyorsun ama bir gün öyle bir hareket ya da laf söylüyorki duvara çarpıp ya bunu anladın anlattıklarımdan diye şaşıp kalıyorsun. Belki ukalaca ama karşının kapasitesini yüksek görüyorsun ama aslında adam öyle değil hatta öyle olmak için çabası bile yok, küçük hesaplar peşinde dolaşıyor. Ondan sonrada insanlarda anlayış yok deniyor. Sen bir otur düşün kime anlayış gösteriyorsun ki sana göstersinler. Allahım sen akıl fikir ver bu insanlara.

 
Toplam blog
: 4
: 156
Kayıt tarihi
: 05.04.12
 
 

Insanın kendini anlatması zor veya kendimi anlatmayı sevmiyorum ama kısaca mühendislik okudum. Ki..