Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Anlatamıyorum

Anlatamıyorum
 

Fotoğraf: Hatice AK


Pırıl pırıl güneşe uyanan, bir bahar sabahı serinliği,
Gül yaprağına düşen çiy damlasının berraklığı
Kelebeklerin kır çiçeklerinde uçuşurken aldığı haz,
Susuzluktan çatlayan toprağı okşarcasına yayılan su...
 
 
Dalda kalan son yaprağı, kavururken kızıl güneş,
Ve bütün umutlar yönünü umutsuzluğa dönmüşken,
Yüreğimdeki meltem esintisinin anlamı nedir,
Okyanuslar gibi serinleten ve hülyalara salan bu duygu...
 
 
Sağlam dur yüreğim, kaptırma kendini birden bire
Değilsin sen bir menekşe ya da hercai; hangisiyse
Sağlam dur ki, sevdana duyduğun hüzün, az olsun
Hüsrana uğradığında duyacağın hüzünden...
 
 
Anla işte, korkuyorum yabancısı olduğum,
Anlamını bilmediğim, tatmadığım duygulardan,
Badem ağaçları misali bu vakitsiz bahar neden..? 
 
 
Biliyorum gene yetim kalacak sevda şiirlerim,
Ve hissediyorum ama gel gör ki, 
Bunu yüreğime anlatamıyorum...! 
 
Hatice AK/25.11.2009
 
Toplam blog
: 34
: 107
Kayıt tarihi
: 28.08.13
 
 

Biri doktor diğeri öğretmen iki erkek çocuk annesi kamuda ortadüzey yönetici ..