Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Anlatmadan yaşamak

Anlatmadan yaşamak
 

yorgunkalemim


Her şeyi anlatmak mümkün mü?

Hayat yetmez bir ömrü anlatmaya,

Ben nasıl sığdırayım kelimeleri hayata?

Gel sen en iyisi bak gözlerime,

Ellerimi tut sımsıkı ellerinde,

Sen aç yüreğini bana,

Ben anlatmadan yaşayım bir ömrü…

Ne zaman yazmaya başlasam iki satır,

Hüzünlü bir şarkı çalar hayat bana.

Anlatmadan yaşamak istiyorum hayatı…

Kendimi bıraktım ıssız bir limanda,

Demirledim yüreğimi ruhu dost olanla,

Ne fark eder ki?

Ha sen, ha ben…

Anlatmadan anlıyorsak birbirimizi,

Sevgiyle bakıyorsa gözlerimiz,

Ne kötüdür insanın kendini anlatamaması…

Kelimelerin hep yarım kalması,

Özledim deyip susması,

Anlatamaz bu hasreti hiç bir hece

Gece yine sessizliğe büründü,

Herkes uykuya daldı, ben yine uykusuz…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..