Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
Okunma Sayısı
968
 

Anlatmak

Anlatmak
 

Anlatırım, çünkü:
Bilemem, kimin o an neyi bilip bilmediğini…
Ve bilirim, insanın hep bildiğini zannedip,
Bilmediğini dahi bilemediğini. 

Anlatayım da belki bir şeyler anlar biri…
İnsanın insana sorumluluğudur bu
Yalnızca bu ilgilendirir beni
Ama alan alır, alamayan alamaz
Onun bileceği iştir gerisi
Ben üstüme düşeni yapayım da
Ötesi bağlamaz beni. 

Anlatırım, çünkü:
Bilirim, ben de herşeyi bilemem!
Anlatırsam, hani olur ya o da anlatır belki,
Hele bir de anlarsa, var ya…
Belli mi olur,
O da öyle bir şey anlatır ki,
Ben de öğrenirim birşeyleri.
E o zaman, nasıl anlatmam, anlatırım tabi
Var mı öğrenmekten, anlamaktan daha iyisi…
Ve bilmek…
Zaten öğrenmek ve anlamak değil mi? 

 

Filiz Alev
21.03.2011 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bildiğim tek şey,hiç bir şey bilmediğimdir.Anlatana saygım sonsuz,anlayana ise daha fazla.Çünkü anlamak,anlatmaktan daha zor.Çok güzel anlatmışsınız sevgili Filiz hanımcığım.Yürekten sevgiler...

fisun gökduman kökcü 
 08.05.2020 12:51
Cevap :
Aynen dediğiniz gibi Fisun Hanım'cığım. Çok teşekkür ederim, gönülden sevgilerimle...  08.05.2020 19:27
 

Merhabalar...Sevgili FİLİZ hanımcığım..! :-) HAAaahh İŞTE TAM BENİM İSTEDİĞİM TARZDA BİR YAZINIZI en nihayet yakaladım herhalde... :-))) Ne demiş atalarımız *BİLMEMEK AYIP DEĞİL, ÖĞRENMEMEK AYIPTIR* Eee doğruda söylemişler hani yani.. :-) FİLİZ hanımcığım şimdi aklıma geldi, tahmin ediyorum beğeneceksiniz (Benimle ilgili bir web) web.kobiline.com/web/inkotr/default.asp (Bütün resimleri ben çizdim) Şayet fırsatınız olursa incelemenizi isterim doğrusu (TOPLAM -5-Sayfa) Bu konuda bir kitabımda var... :-) HAYIRLI ve MUTLU BAYRAMLAR AİLENİZ ile BİRLİKTE..! :-)) NECİP KÖNİ - ANTALYA / TR

Necip Köni - Adana / TR 
 25.08.2011 12:50
Cevap :
Büyük bir zevkle web sayfanızı inceledim, gerçekten çok değerli çalışmalardı, kutluyor ve bu paylaşımdan beni mahrum bırakmadığınız için teşekkür ediyorum. Ben de tekrar buradan da bayramınızı kutluyor, ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte nice sağlıklı, huzurlu bayramlar diliyorum.. Sayfalarda tekrar görüşmek üzere, sevgiler...  26.08.2011 0:42
 

Filiz hanım meraba. Sizinle aynı amaç için yazıyoruz. Ben de bildiklerimi paylaşmak, bilmediklerimi öğrenmek için buradayım. Ve bir gün çekip gittiğimde bu dünyadan, en azından 3-5 satırla paylaştım ben kendimi, bilgimi insan olan insanlarla diyebilmek için... Size de bir gülen adam selamı gönderiyorum.

Cem Beraat Çamsarı 
 08.04.2011 22:52
Cevap :
Çok memnun oldum Cem Bey.. Merhaba.. Bu ruh önemlidir zaten.. yoksa yazmak vaaar, yazmak var.. arada çok fark var. Gerçekten haklı ve söyleyecek doğru sözü olan mutlaka yazmalı, diğerleri ise yazmaktan ziyade okusalar çok daha iyi.. Sevgi, içtenlik ve saygılarımla, dost yazılarda buluşmak üzere...  09.04.2011 18:10
 

Keyifli paylaşımlarını okudugum degerli blogdaşım Alev Hanımcığım. Yazmaya devam gönülden geldiğince devam. Yeni yazılarınız merakla bekliyorum. Sevgim sizle kalsın.

YEŞİM BUYURGAN 
 07.04.2011 21:09
Cevap :
Merhaba Yeşim Hanım.. Aynı dileklerle, teşekkür ederim. Yeni yazılarım en azından bi müddet, hem parlamaya devam edecek, ama hem de bazılarına gölge de edecek :)))) Şimdilik böyle... Siz de sevgimle kalın  08.04.2011 13:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 146
Toplam yorum
: 1689
Toplam mesaj
: 185
Ort. okunma sayısı
: 3170
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster