Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Anlatmak

Anlatmak
 

Anlatırım, çünkü:
Bilemem, kimin o an neyi bilip bilmediğini…
Ve bilirim, insanın hep bildiğini zannedip,
Bilmediğini dahi bilemediğini. 

Anlatayım da belki bir şeyler anlar biri…
İnsanın insana sorumluluğudur bu
Yalnızca bu ilgilendirir beni
Ama alan alır, alamayan alamaz
Onun bileceği iştir gerisi
Ben üstüme düşeni yapayım da
Ötesi bağlamaz beni. 

Anlatırım, çünkü:
Bilirim, ben de herşeyi bilemem!
Anlatırsam, hani olur ya o da anlatır belki,
Hele bir de anlarsa, var ya…
Belli mi olur,
O da öyle bir şey anlatır ki,
Ben de öğrenirim birşeyleri.
E o zaman, nasıl anlatmam, anlatırım tabi
Var mı öğrenmekten, anlamaktan daha iyisi…
Ve bilmek…
Zaten öğrenmek ve anlamak değil mi? 

 

Filiz Alev
21.03.2011 

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..