Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anlatması zor

Anlatması zor
 

Anlatması zor biliyor musun bitti demek ne kadar kolay ve basit bitti işte… Yaşanmışlıklar vardır paylaşılan şeyler hayatındır her şeyin ama biterken sadece bitti dersin… Anlatmak zor biliyor musun? Ne olduğunu anlamadan bir bittinin ardına sığınmak ve söylenecek o kadar sözün ardından o kelimeyi kullanmak ne kadar ağır biliyor musun? Kaç gece bilmiyorum saymadım saymaya nefesim yetmedi aslında, saçlarını okşayarak uyuturdum ve öylece izlerdim uykuya dalıp gitmeni. Seninle olmak o kadar anlamlıydı. Şimdi mi? Ne olduğunu bende bilmiyorum. Bir, bittinin ardına sığınıyorum oysa Anlatması zor biliyor musun çok zor bize neler olduğunu anlamaktan kaçıyorum… Aşk diyorduk ve öleydi peki zamanla ne oldu? Araya karmaşık duygular girdi bizi duygularımız aldattı içimize hırsı inadı kıskançlığın en çokta güvensizliği sokarak bizi duygularımız yanılttı. Ve sevgi dedik her şeyde olan o büyük kelimeyi kullandık sevmek Dünyayı tabiatı, insanları sevmek seni de öle sevdim ama aşkın onların üstündeydi. Bitti diyorduk ve bittiği yerde, yıkıldığı yerde kalsın diyorduk ama bitmiyordu bir türlü. Aşk bitti demiştik neden kopamıyorduk. Alışkanlıklar değil mi? Tutku değil mi bizi bu denli mahkum eden, ruhumuzu teslim alan o duygulardı değil mi… Anlatması zor biliyor musun bize olması gereken her şey oldu işte. Kurtuluş da bir bitti kelimesinde aradık. Hiç düşmedik ardına bizi bu denli bitiren duyguların ardına hiç düşmedik ben sende sen de bende aradın suçu… Oysa suç duygulardaydı… Anlatması zor ve güç biliyor musun? Onca şeye rağmen bittinin ardına sığınarak tüm kapıları kapamak çok ağır biliyor musun? Bitti senden bana tek hatıra bu anlamsız kelimenin kulağımda yarattığı ve aklımdan çıkmayacak acı tınıları… Anlatması zor çok zor, gittin ve bittin…
 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..