Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '11

 
Kategori
Müzik
 

Anlayacakmışsın gibi

Anlayacakmışsın gibi
 

Senin beni sevmeni isteyemem ki

Sen sevildiğini bilmiyorsun ki

Aşk hemen öyle anlaşılmazki

Zaman geçer gün gelir özlenir sevgili

Şarkılar şiirler yazıyorum ben sana

Sanki anlayacakmışsın gibi hala

Hiç merak edilmez mi eski sevgili

Her şey unutlup gider mi zaman siler mi

Şimdi yanız mısın sende bensiz gecelerde

Sen istemesende kaldı izlerin bende

Şarkılar şiirler yazıyorum ben sana

Sanki anlayacakmışsın gibi hala

Benim şarkılarım.

Aşağıdaki linkte dinleyebilirsiniz.

http://www.dailymotion.com/video/xftg66_anlayacakmyysyn-gibi_music 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..