Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Anlayan var mı?

Dinleyen olur mu garip şairi?
Dertlerim yazdırır bana şiiri
Kaybeder gibiyim her an şuuru
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Ağır yükler neden yüklenir kula?
Boyundan aşağı ter akar bele
Kırıyor mührümü vursam da dile
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Hayatı yaşamak istesem dolu
Çok görürler bana koklasam gülü
Yakmayın bağrımı dönmesin küle
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Tat alayım diye her dala kondum
Konduğum her dalı tatlıdır sandım
Daldan dala koşan arıya kandım
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Yazdığım sözleri öğrendim sizden
Demek istediğimi geçirin gözden
Acıyı tatsam da vazgeçmem hazdan
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Güç kuvvet işi bu güçsüzüm dedim
Güçlüyü ararsa parada adam
Güçsüz listesine yazıldı adım
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Arif olan anlar bitmiyor acım
Adalet olsaydı olurdu gücüm
Benim için şimdi gündüzüm gecem
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Son vereyim dedikçe dökülür sözler
Dikilmiş üstüme nazarlı gözler
Don tutmuş bir kere erimez buzlar
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Hiç yoktur diyemem benide seven
Azda olsa dostum duyuyor güven
Garip şairim sen dostunla övün
Desem de halimi anlayan var mı?
 
Erol ÇELİK 06.01.2016
 
Toplam blog
: 45
: 180
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

1961 Erciş doğumluyum. İlk öğrenimimi Erciş Emrah ilkokulunda tamamladım. Konya Ereğli İvriz Öğre..